عرضه گوشی‌های 2018 اپل با صفحه نمایش OLED

کدخبر: ۱۸۹۷۶۸
یکی از تحلیل‌گران موسسه KGI پیشبینی کرده است که گوشی‌های 2018 اپل با صفحه نمایش OLED عرضه می‌شود.
عرضه گوشی‌های 2018 اپل با صفحه نمایش OLED

امسال، اولین سالی است که اپل در محصول جدید خود (آیفون X) از صفحه نمایش OLED استفاده کرده است. حال یکی از تحلیل گران موسسه KGI Securities پیش بینی کرده که اپل در دو  آیفونی که قرار است در سال 2018 عرضه کند، از صفحه نمایش OLED استفاده خواهد کرد.

اگر پیشبینی این تحلیل گر درست باشد، احتمال می رود که دو آیفون جدید اپل در اندازه های 5.8 و 6.4 اینچی عرضه شوند. از سه گوشی که اپل در سال 2017 معرفی کرد، آیفون 8 و 8 پلاس با همان صفحه نمایش LCD که در نسل های قبل نیز به کار رفته بود، استفاده شد. به نظر می رسد اپل قصد دارد به کلی صفحه نمایش گوشی های خود را به OLED تغییر دهد و حاشیه موجود در گوشی هایش را حذف کند. بدین ترتیب ابعاد صفحه نمایش افزایش پیدا می کند اما اندازه گوشی همان اندازه نسل قبل است.

از دیگر پیشبینی های این تحلیل‌گر آن است که سنسور اثر انگشت به طور کلی از آیفون حذف و سنسور تشخیص چهره جایگزین آن می شود. سال گذشته این شایعه در سایت های فناوری منتشر می شد که اپل در تلاش است که سنسور اثر انگشت را با صفحه نمایش ادغام کند که مدیران اپل ضمن رد این خبر اعلام کردند که هیچگاه این ایده را در سر نداشته اند.

حال باید منتظر ماند تا ببینیم پیش بینی های این تحلیل گر در آیفون های 2018 اپل به حقیقت می پیوندد یا خیر.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید