واکنش سردار کوثری به سرمقاله روزنامه آرمان در مورد برنامه موشکی

کدخبر: ۱۹۰۰۶۸
نماینده سابق مجلس گفت: سرمقاله آرمان بر خلاف امنیت ملی کشور است و باید جدی‌تر با آن برخورد شود.
واکنش سردار کوثری به سرمقاله روزنامه آرمان در مورد برنامه موشکی

سردار اسماعیل کوثری در واکنش به سرمقاله دیروز روزنامه آرمان مبنی بر اینکه قدرت موشکی کشورمان باید مورد مذاکره با دشمنان قرار بگیرد گفت: همانطور که روزنامه کیهان یک تیتری زد و نهاد ناظر بر مطبوعات پس از آنکه آن را خلاف امنیت ملی تشخیص داد کتبا دستور توقیف آن را صادر کرد، در این مورد هم باید به همان شکل به موضوع رسیدگی کنند  و در نهایت تصمیم بگیرند.

جانشین قرارگاه ثارالله تصریح کرد: نباید اجازه داد هر کسی که از راه می‌رسد به خود اجازه دهد که با منافع ملی مردم بازی کند،‌ لذا در نهایت باید خیلی سریع به همان شکل که نسبت به روزنامه کیهان تصمیم‌گیری شد در این مورد هم اقدامات لازم انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که منجر به توقیف روزنامه کیهان شد مربوط به کشور دیگر بود اما آنچه که روزنامه آرمان مطرح کرده در مورد امنیت ملی کشور خودمان است و باید جدی‌تر با آن برخورد شود چون همه مسئولان گفته‌اند که مسئله موشکی قابل مذاکره نیست و نخواهد بود.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: کسانی که اینگونه نظر می دهند، چهره خود را عیان می‌کنند که عامل بیگانه هستند و اگر هم عمدی در کار نباشد نا آگاهانه در زمین دشمن بازی می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید