نقش یک گل تعیین کننده برای استقلال

کدخبر: ۱۹۰۲۶۴
با حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا و جایگزینی ذوب‌آهن اصفهان به جای این تیم، حالا این پرسپولیس و استقلال هستند که لیگ قهرمانان را از مرحله گروهی آغاز می‌کنند. البته پرسپولیس با قهرمانی در لیگ برتر سهمیه مستقیم را گرفته بود اما استقلال باید لیگ قهرمانان را از مرحله پلی‌آف آغاز می کرد که با حذف نفت، کار آبی‌ها آسان شد و این تیم هم مستقیما راهی مرحله گروهی شد.
نقش یک گل تعیین کننده برای استقلال

 اما مرور بازی آخر استقلال در لیگ شانزدهم نشان می‌دهد که فرشید باقری هم نقش بزرگی در حضور مستقیم استقلال در مرحله گروهی داشته است.

در هفته آخر لیگ شانزدهم، استقلال میزبان سپاهان بود. این بازی تا دقیقه 87 با تساوی 1-1 ادامه داشت اما شوت سنگین و برق‌آسای فرشید باقری باعث شد تا استقلال به گل دوم خود برسد و 3 امتیاز بازی را کسب کند. اگر گل باقری نبود، استقلال به دلیل پیروزی دقیقه نودی تراکتورسازی بر نفت، به رده سوم جدول سقوط می‌کرد و با توجه به اتفاقات افتاده، باید در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شد و تراکتورسازی به همراه پرسپولیس راهی مرحله گروهی می‌شد. اما گل کلیدی باقری استقلال را نایب‌قهرمان کرد و تاثیر و اهمیت آن گل، امروز خودش را نشان داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید