ارسال ۳۰۰‌تن اقلام‌ضروری از پایگاه مهرآباد به کرمانشاه

کدخبر: ۱۹۰۷۴۶
فرمانده پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: بیش از ۳۰۰ تن اقلام مورد نیاز از پایگاه هوایی شهید سرلشکر خلبان لشگری نهاجا تا نون برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه انتقال یافته است.

فرمانده پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: بیش از ۳۰۰ تن اقلام مورد نیاز از پایگاه هوایی شهید سرلشکر خلبان لشگری نهاجا تا نون برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه انتقال یافته است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد تسویه‌چی درخصوص عملیات امدادرسانی و انتقال محموله‌های ارسالی به آسیب‌‌دیدگان زلزله استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۰۰ تن اقلام مورد نیاز از پایگاه هوایی شهید سرلشکر خلبان لشگری نهاجا تا نون برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه انتقال یافته است.

انتقال بیش از ۹۰ مجروح همراه با خانواده‌های آنها توسط هواپیماهای ارتش به تهران

وی افزود: این میزان بار شامل چادر، زیرانداز، پتو، مواد غذایی کنسروی، آب معدنی، لباس گرم، اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی با انجام ۱۶ سورتی پرواز توسط هواپیماهای ترابری سنگین نیروی هوایی ارتش اعم از سی ۱۳۰، بوئینگ ۷۰۷ و ۷۴۷ و ایلوشین انجام گرفته است.

فرمانده پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی ارتش ادامه داد: با توجه به اینکه هواپیماهای اعزام شده به منطقه مجهز به برانکادر بودند در بازگشت از کرمانشاه ماموریت انتقال بیش از ۹۰ مجروح همراه با خانواده‌های آنها و همچنین ترابری تیم‌‌های امدادی و پزشکی را نیز برعهده داشتند.

مردم کمک‌های خود را به هلال احمر ارائه دهند

تسویه‌‌چی با اشاره به آمادگی بالا و تحرک سریع نیروی هوایی ارتش در ماموریت‌های محوله به این نیرو اظهار داشت: از همان دقایق پس از وقوع زلزله با هماهنگی انجام شده با دستگاه‌های ذیربط بارگیری و انتقال محموله‌های مورد نیاز برای آسیب‌دیدگان زلزله به عمل آمد و خوشبختانه انتقال و توزیع به موقع اقلام ضروری در منطقه عملیات امدادرسانی را شتاب بیشتری بخشید.

وی با اشاره به ازدحام مردم در مقابل این پایگاه برای اهدای کمک‌های خود به زلزله‌زدگان تصریح کرد: به منظور هماهنگی بهتر و تسریع در بسته‌بندی و ارسال محموله‌های امدادی به مناطق مورد نیاز، هموطنان کلیه کمک‌های اهدایی خود را به جمعیت هلال احمر تحویل داده تا از این طریق بارها و محموله‌ها جهت بارگیری هوایی به پایگاه منتقل شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید