راه هایی برای افزایش سرعت آیفون های قدیمی

کدخبر: ۱۹۰۹۵۳
یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران نسخه های قدیمی آیفون با آن دست و پنجه نرم میکنند کند شدن دستگاه پس از مدتی استفاده است در این مطلب راهکار هایی پیرامون این موضوع بیان میکنیم.
راه هایی برای افزایش سرعت آیفون های قدیمی

اگر دستگاه شما به آی او اس 11 بروزرسانی شده است کافی است  با مراجعه به بخش ستینگ و بخش iPhone Storage  مشاهده کنید که چه برنامه هایی حجم بسیار زیادی از حافظه را اشغال کرده اند در این بخش حتی قسمتی تعبیه شده است که میتوانید با فعال کردن ان برنامه هایی که تا کنون استفاده نکرده اید را نیز پاک کنید علاوه بر آن با فعال کردن گزینه iCload Photo Libraryعکس های خود را بر روی آیکلود برده و بک آپ بگیرید.

دقت داشته باشید فعال کردن این گزینه فقط تا حجم 5 گیگابایت عکس را به صورت اینترنتی روی اپل ایدی  ذخیره میکند و برای اینکه حجم بیشتری در این فضا ذخیره کنید نیازمند خرید فضای بیشتری هستید که مستلزم حداقل پرداخت ماهیانه 2 دلار میباشد .

گزینه دیگری که فعال کردن آن بسیار کاربردی است ذخیره تصاویر و ویدیو ها با فرمت جدیدی است که اپل در آی او اس 11 قرار داده است برای فعال سازی این گزینه کافی است به ستینگ و سپس بخش Cameraبروید و از آنجا در بخش فرمت گزینه مورد نظر را فعال کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید