تعریف های هوشمندانه برانکو

کدخبر: ۱۹۰۹۸۷
پرسپولیس امروز در بازی های لیگ برتر در استادیوم آزادی میزبان پدیده خراسان است. سرمربی سرخ ها دیروز درکنفرانس قبل از این بازی یک روی دیگر حرفه ایی گری خود را نشان داد. برانکو به تمجید از سه بازیکن پدیده پرداخت. اما انتخاب بازیکنان برانکو، کاملا هوشمندانه بود.
تعریف های هوشمندانه برانکو

برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار پرسپولیس و پدیده، به تعریف و تمجید از تیم حریف پرداخت. برانکو، پدیده را یکی از تیم‌های شایسته لیگ خطاب کرد و گفت که آن‌ها در دو فصل اخیر روند خوبی داشته‌اند و لیاقت حضور در بالای جدول را دارند. تا این جای صحبت‌ها همه‌چیز منطقی است و با تماشای مسابقات پدیده، کیفیت خوب‌شان دیده شده است. ولی نکته جالب، تمجدید برانکو از سه بازیکن پدیده است. سرمربی پرسپولیس گفت: «آنها این فصل بازیکنان خوبی چون محمد قاضی، محمدرضا خلعتبری، امین قاسم‌نژاد را به خدمت گرفته‌اند که تیم‌شان را یکدست کرده است. ما بر قدرت و کیفیت حریف کاملا واقف هستیم و می‌دانیم چه بازی سختی در انتظارمان است».

هر چند که هر سه این بازیکن‌ها از بهترین‌های پدیده هستند، ولی در صحبت‌های رضا مهاجری مشخص شد که این سه بازیکن برای بازی با پرسپولیس روند خوبی ندارند. مهاجری در مورد مصدوم و محروم‌های تیم‌اش برای بازی فردا توضیح داد که اتفاقا اسم هر سه این بازیکن‌ها در آن دیده می‌شود. سرمربی پدیده گفت: «در بازی فردا قاسم‌نژاد محروم است. متاسفانه محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی هم در ۲-۳ روز اخیر به خاطر مصدومیت نتوانستند آن طور که باید تمرین کنند اما خوشبختانه شرایط جسمانی‌شان خوب است. ویروسی بود که دچار آن شده بودند که ما را نگران کرده بود».

محمد قاضی با میانگین نمره ۲،۷۳ که از آنالیزورهای برنامه نود گرفته، یازدهمین بازیکن برتر فصل است. خلعتبری هم نمره خوب ۲،۸۵ را کسب کرده است. یعنی برانکو واقعا دست روی بهترین بازیکن‌های پدیده گذاشت. ولی در شرایطی که این سه بازیکن برای بازی فردا اوضاع خوبی ندارند و صحبت‌های برانکو نتواند روحیه مضاعفی به آن‌ها بدهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید