«سی‌ان‎ان» مجبور شد وظایف ترامپ را یادآوری کند

کدخبر: ۱۹۱۸۵۹
جنگ لفظی میان ترامپ و «سی‎ان‎ان» تا جایی بالا گرفت که این شبکه خبری مجبور شد با کنایه به وی بفهماند به وظیفه اصلی‌اش یعنی نمایش وجهه ملت آمریکا برای مردم جهان، به خوبی عمل نمی‎کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر «توئیتر» را به میدان جنگ تبدیل کرد و این بار نوک پیکان انتقاد را مستقیما به سمت شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نشانه رفت –اقدامی که مقابله‌به‌مثل این رسانه طرفدار حزب دموکرات آمریکا را در پی داشت.

گفتنی است ترامپ دیروز در تمجید از «فاکس نیوز» شبکه خبری وابسته به جمهوریخواهان، نوشت: اینجا در آمریکا، فاکس نیوز از سی‌ان‌ان خیلی معتبرتر است حال‌آنکه بیرون از آمریکا، بخش بین‌الملل سی‌ان‌ان همچنان منبع بزرگ اخبار کذب محسوب می‌شود و آنها تصویر ضعیفی از ملت ما به دنیا نشان می‌دهند. دنیای خارج راستی و درستی از سوی آنها نمی‌بیند!

جالب آنکه بخش روابط عمومی سی‌ان‌ان هم در برابر این اظهارات رئیس جمهوری آمریکا ساکت نماند و با حاضرجوابی توئیت کرد: این وظیفه سی‌ان‌ان نیست که آمریکا را به جهان معرفی کند، این وظیفه شما است. کار ما گزارش کردن اخبار است.      

این نخستین باری نیست که ترامپ رسانه‌های منتقد را هدف پیام‌های توئیتری خود قرار می‌دهد و این به یکی از عادت‌های دوره ریاست‌جمهوری وی بدل شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید