تلگرام‌ دفتر اصلی خود را به دبی برد

کدخبر: ۱۹۱۹۴۷
تلگرام‌ که از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در ایران محسوب می‌شود به دلیل مشکلاتی، دفتر مرکزی خود را از روسیه به دبی منتقل کرده است.
تلگرام‌ دفتر اصلی خود را به دبی برد

بسیاری از کاربران ایرانی برای ارتباط با یکدیگر از اپلیکیشن‌های پیام رسان استفاده می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در ایران، اپلیکیشن تلگرام است که علاوه بر قابلیت پیام‌رسانی، تبدیل به منبع درآمد نیز شده است.

اخیرا تلگرام در صفحه پرسشگان خود تغییراتی اعمال کرده است. طبق اطلاعات موجود در این صفحه، تلگرام‌ دفتر اصلی خود را از روسیه به دبی، بزرگترین شهر امارات متحده عربی، برده است. علت این تغییرات، مشکلات پیش آمده برای تلگرام به دلیل قوانین جدید کشور روسیه اعلام شده است. گویا قوانین جدید رگولاتوری در روسیه، به ضرر تلگرام بوده و این شرکت مصمم به ترک زادگاهش شده است.

در صفحه پرسشگان تلگرام‌‌ به این نکته اشاره شده که برای انتقال دفتر اصلی تلگرام، شهرهایی مانند لندن، برلین و سنگاپور مورد بررسی قرار گرفتند، اما تصمیم نهایی مسئولان تلگرام، انتقال به شهر دبی بوده است. در ادامه به این نکته اشاره شده که اگر قوانین رگولاتوری در امارات تغییر یابد، تلگرام‌ آماده برای انتقال دفتر اصلی به کشور دیگری است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید