« سرور» مرد تاثیر گذار استقلال

کدخبر: ۱۹۱۹۴۹
دشان خاطره‌ای از جام‌جهانی ۱۹۹۸ می‌گفت که هر وقت به بن‌بست می‌خوردیم و نمی‌دانستیم که با توپ چکار کنیم، آن‌را به زیدان پاس می‌دادیم، چون او بهتر از همه می‌دانست که با توپ چکار کند. حالا این کار را سرور جپاروف در استقلال انجام می‌دهد.
« سرور» مرد تاثیر گذار استقلال

سرور جپاروف حالا نقشی را در استقلال بازی می‌کند که قرار بود به مجتبی جباری برسد. همه توپ‌ها به سرور می‌رسد و او تصمیم می‌گیرد که به چه کسی پاس بدهد و حمله از کدام سمت طراحی شود. تیم شفر به مغز متفکر او تکیه داده و جپاروف هم موتور متحرک خوبی برای استقلال بوده است. جپاروف در تمام طول بازی از بازیکنان می‌خواهد که به جلو یورش ببرند. در اتفاقی جالب سرور در بازی با گسترش‌فولاد زمانی که نزدیک به یک ساعت از زمان بازی گذشته بود و تیم باز هم در گل زدن ناکام مانده بود، با حرکت دست بازیکنان را به جلو فراخواند. 

سه دقیقه بعد از این اتفاق، جپاروف  با یک پاس طولی، حمله استقلال را طراحی کرد و آبی‌ها روی شوت فرشید اسماعیلی گل زدند. هافبک طراح و خلاق استقلال پا را فراتر از طراحی حملات گذاشته و در مقصد پاس سایر بازیکنان هم نظر می دهد که به کدام بازیکن پاس بدهد تا ریسک کمتری داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید