تخلیه 2 کیلوگرم فلز از شکم مردی که به خوردن آهن علاقمند است + عکس

کدخبر: ۱۹۲۱۳۸
تیم جراحی برای تخلیه شکم مردی با عادت غذایی عجیب آماده شدند ، بعد از ساعتی تلاش 263 سکه و 150 تکه آهن شامل زنجیر و قلاده سگ از شکم مرد خارج کردند.
نمناک؛ عادت عجیب خوردن اشیا غیرخوراکی در میان مردم هند تقریبا تبدیل به مسئله ای طبیعی شده است چرا که هر سال چندصد تکه اشیا گمشده و قطعات فلزی از معده و روده آنها خارج می شود ؛ در تازه ترین مورد گزارش شده پزشکان 413 تکه فلزی از شکم یک مرد خارج کردند.مرد عجیب
 
 
مرد عجیب

عکس میخ و سکه و اشیا فلزی خارج شده از شکم مرد جوان هندی با عادت غذایی عجیب 

مردی عجیب که یک سال چندصد تکه فلزی در شکم داشت جراحی شد

مرد 32 ساله به دلیل درهای شدید شکمی به بیمارستان سانتا در هندوستان مراجعه کرده بود وپزشک برای تشخیص دقیق علت دردهای سخت عکسبرداری تجویز کرد . نتیجه ی عکسبرداری تعجب آور بود ، شکم مرد بیمار که نامش منتشر نشده است پراز قطعات فلزی بود .
واقعیت ترسناکی که به گفته ی پزشک معالج این مرد یک سال از آغاز آن می گذشته و بیمار مدت یک سال عادت به خوردن این اشیا داشته است.تیمی از جراحان برای تخلیه شکم بیمار از آماده شدند و بعد از ساعتی تلاش موفق شدند فلزاتی به وزن 2 کیلوگرم را از شکم بیمار خارج کنند.
به گزارش ایندین تایمز اشیا خارج شده از شکم این بیمار 263 سکه و 150 تکه فلزی دیگر شامل میخ ، زنجیر ، تکه های قلاده سگ ، سوزن و .. بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید