ساخت بیمارستان در مناطق زلزله‌زده ضرورت دارد

کدخبر: ۱۹۲۲۳۹
رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: به عنوان رئیس شورای شهر کرمانشاه دست کمک‌کنندگان به زلزله‌زدگان را می‌بوسم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول آزادی؛ رئیس شورای شهر کرمانشاه در پنجاه‌و نهمین اجلاس روسای شورای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها بیان داشت: زلزله 7.3ریشتری خسارت مالی و جانی زیادی داشت اما همت و روح بلند ایرانیان را به جهانیان نشان داد. مردم هرآنچه در اختیار داشتند به کرمانشاه رساندند به عنوان رئیس شورای شهر کرمانشاه دست کمک‌کنندگان را می‌بوسم.

وی افزود: از تمام شهرداران که هر کدام به نحوی به یاری زلزله‌زدگان شتافتند تشکر می‌کنم. از حضور رئیس جمهور در مناطق زلزله‌زده، سازمان‌های مردم نهاد، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی قدردانی می‌کنیم. حضور مقام معظم رهبری از دیگر صحنه‌های ارزشمند این حادثه بوده است.

آزادی گفت: از شوراهای شهر درخواست می‌کنم در امر کمک رسانی پیش‌قدم باشند تا بتوانیم یک بیمارستان در مناطق زلزله‌زده احداث کنیم. باید تدابیری در خصوص بحران در تمام استان‌های کشور اتخاذ یابد تا شاهد اتفاقات تلخ و ناگواری در هنگام حوادث نباشیم.

رئیس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی عصاره ملت است که با جمعیت 100هزارنفری در کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند بیان داشت: متاسفانه شوراها در ادوار گذشته خود نتوانستند، موفق عمل کنند و انتظار می‌روند در دور جدید اثربخش ظاهر شوند. شوراها می‌توانند طرح و لایحه ارائه کنند تا مشکلات شهروندان در فضای شهری کاهش پیدا کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید