نادر قاضی‌پور:

مدعیان ارتباط با امام زمان به شاه عبدالعظیم پناهنده شده‌اند!

کدخبر: ۱۹۲۲۶۹
خبرآنلاین: بررسی کلیات اصلاح قوانین شوراها در دستورکار امروز مجلس بود که با حاشیه‌های مهمی همراه شد. نادر قاضی‌پور در میان بیان دلایل مخالفتش در مورد این طرح، گریزی هم به بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد زد.
مدعیان ارتباط با امام زمان به شاه عبدالعظیم پناهنده شده‌اند!

نادر قاضی پور که در مخالفت با این طرح پشت تریبون رفته بود، برخلاف تمام نمایندگان موافق و مخالف که در رابطه با حضور اقلیت های مذهبی در شوراها سخن می‌گفتند، به انتقاد از بخش دیگری از این طرح پرداخت.

او گفت: در ماده سوم این طرح ذکر شده است که تنها مسائل شهر تهران و ری در فرمانداری تهران بررسی شود. این با قانون تضاد دارد. به احترام مردم شاه عبدالعظیم به این طرح رای ندهید.

در این میان آوردن نام «شاه عبدالعظیم» کافی بود که قاضی پور گریزی هم به بست نشینی یاران احمدی‌نژاد بزند. او که این روزها صحبت‌هایش در مورد تخلفات مالی بقائی موجب حاشیه سازی‌هایی شده است، گفت: شاه عبدالعظیم محلی مقدس است، هر چند برخی افرادی که دیروز می‌گفتند با صاحب الازمان ارتباط داریم، الان به شاه عبدالعظیم پناهنده شده اند.

مصطفی کواکبیان هم نماینده ای بود که در تذکر خود، احمدی‌نژاد را خطاب قرار داد و از سکوت اصولگرایانی که روزی حامی او بودند و از نظر امام زمان به او سخن می گفتند، گله کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید