حالات جسمی که نشانه بیداری معنوی هستند

کدخبر: ۱۹۲۲۸۲
بیداری معنوی یک امر روحی و روانی است اما جسم شما می تواند نشانه های آن را در خود داشته باشد ، نشانه های بیداری معنوی در حالات فیزیکی بخشی از رازههای تشخیص وجود این حس و توانایی است.

نمناک؛ "دیپاک چوپرا" می گوید :"بیدار شدن شما را تغییر نخواهد داد اما آن کسی که نیستید را رها خواهد کرد " . بیداری معنوی در هر شخص متفاوت است اما برخی ویژگی ها از آن هنگامی که تغییراتی در یک سطح مشخص می کنیم در ما انسان ها مشترک است .بیداری معنوی با رها کردن کسی که شما نیستید ، باعث افزایش بینش و عمق وجودی شما خواهد شد و بسیار تغییر خواهید کرد.

با بیداری معنوی شما تغییراتی خواهید کرد و چشم اندازهای زیادی در شما ایجاد خواهند شد و این بیداری به گونه ایی است که انگار دیگران و محیط اطرافتان را با افزودن لنزی که توانایی دیدن بی نهایت را دارد را خواهید دید و هیچ محدودیتی نخواهید داشت و هر اتفاقی که برای شما می افتد را بزرگتر و از عمق وجود خواهید دید و درک کلی نسبت به آن به دست خواهید آورد .

این تغییرات از طریق ذهن و هم از لحاظ جسمی در شما ایجاد خواهند شد . در این مقاله از نمناک قصد داریم شما را با 6 علائم که ممکن است در طی این حس و حال را تجربه نمایید را معرف کنیم .

تفاوت هایی که در فرد به واسطه بیداری معنوی رخ می دهد

6 علامت بیداری معنوی که جسم شما آنها را نشان می دهد

1- با بیداری معنوی احساسات وجودی تقویت خواهند شد

پس از این اتفاق شما احساس ، شنوایی ، بینایی ، بویایی و همه چیز را به طرز عمیقی احساس خواهید کرد . برای مثال زمانیکه غذا می خورید ، طعم غذا را بهتر درک خواهید کرد و تمام مواد بکار رفته در آن را قادر به تشخیص خواهید بود . رنگ ها برای شما جذابیت زیادی خواهند داشت و به دنیای اطراف خود علاقه مند خواهید شد . همچنین ممکن است که مکالماتتان با مردم کمتر شود و بیشتر دوست دارید تا گوش دهید بجای اینکه حرف بزنید . بو های خوب و بد برای شما بیشتر آشکار خواهند شد و تمام این تغییرات به این دلیل اتفاق می افتند که توانایی های شما به شدت پس از این بیداری افزایش می یابند و از قدرت زیادی برخوردار می شوند .

2-بعد از بیداری معنوی خواستار سبک زندگی سالم خواهید بود

همانطور که مسیر روحانی و معنوی خود ادامه می دهید ، ممکن است به داشتن احساس سالم تر تمایل داشته باشید و برخی کارها را نیز که در گذشته انجام می دادید و خوشایند نبودند را محدود می کنید از جمله برای مثال رژیم غذایی نامناسب و برخی دیگر از عادت های نامناسب زندگی .

غذاهایی که می خوریم بر روی اینکه ما چگونه فکر کنیم و چگونه بیندیشیم تاثیر مستقیم دارند و در این راه شما سعی می کنید تا طبق یک رژیم غذایی سالم پیش بروید و سالم تر زندگی کنید .

جنبش وجودی شما افزایش خواهد یافت و بطور طبیعی می خواهید که تنها مواد غذایی ضروری به بدن شما برسد تا از انرژی زیادی برخوردار باشید .

اگر شما طرفدار ورزش کردن نباشید ولی به مرور زمان در این حالت می خواهید که از فعالیت فیزیکی زیادی برخوردار باشید .

3-الگوهای خواب خارق العاده از نشانه های بیداری معنوی است

با تمام تغییرات پرانرژی که در شما اتفاق می افتند ، ممکن است الگوی خواب شما نیز دگرگون شود و با یک الگوی عجیب غریب روبرو شوید .

بعضی شب ها ممکن است چندین ساعت طول بکشد تا بخوابید و بعضی شب ها ممکن است به تخت خواب بروید و فورا خوابتان بگیرد و حتی ممکن است بعضی شب ها از خواب بیدار شوید و ان هم به دلیل نامعلوم و تا صبح خوابتان نگیرد .

اگر شما قبلا این بی خوابی را تجربه نکرده اید ممکن است که بعدها این مشکل را تجربه نمایید .نگران نباشید ، با بیداری معنوی شما به بیدار ماندن علاقه مند خواهید شد و دیگر احساس خستگی به شما دست نخواهد داد .

این موارد از قسمت های نرمال بیداری معنوی هستند و نیازی نیست که نسبت به آن نگران باشید . اگر مشکلی در خوابیدن دارید ، سعی کنید قبل از خواب به آرامش برسید بعد به خوابیدن بپردازید .

4-احساسات طنین انداز در مغز را نشانه ای از بیداری معنوی بدانید

همانطور که آگاهی شما به معنای واقعی گسترش می یابد ، این باعث تغییرات اجتناب ناپذیری در مغز شما می شود . اطلاعات و علوم جدید روزانه از مغز شما عبور خواهند کرد و این ممکن است باعث احساس شادی در ذهن شما شود و تا زمانیکه شما میگرن نداشته باشید تماما این احساسات را تجربه خواهید کرد و هیچ نگرانی نخواهید داشت .

5- به واسطه بیداری معنوی احساسات شما بیشتر آشفته خواهند شد

شما ممکن است بپرسید که آیا این یک احساس جسمانی است ؟ خب ، احساسات در بدن ما یک پاسخ فیزیکی بسیار واقعی دارند . ممکن است برخی روزها احساس انگیزه بیش از حدی کنید که منجر به افزایش انرژی و تولید مواد شیمیایی شود . با این حال ، ممکن است که روز بعد احساس افسردگی داشته باشید که می تواند باعث کاهش انرژی و کورتیزول بیشتری در بدن شود .

تمام این واکنش های شیمیایی در بدن ممکن است که بر روی احساسات شما موثر باشند . سعی کنید تا با احساسات خود مبارزه نکنید .

6- تمایل بدن به غذاهای مشخص را نشانه بیداری معنوی بدانید

همزمان با برقراری ارتباط با ذهن ، بدن و روحتان ، شما غذاهای مورد نیاز خود را برای عملکرد بهتر اعضای بدن تشخیص خواهید داد .اگر شما مایل به خوردن غذاهای شور و نمکی دارید ، باید سبزیجات را به رژیم غذایی خود اضافه کنید . اگر شما مایل به خوردن خوراکی های شیرین هستید ، می توانید سیب و موز را به رژیم غذایی خود اضافه کنید . درکل شما به شروع یادگیری مواد ضروری که بدن شما نیاز به آنها دارند را خواهید کرد وبا بدن و اعضای بدن خود بیشتر آشنا خواهید شد .

همچنین ممکن است بطور ناگهانی از خوردن غذاهایی چون پیتزا ، بستنی و این چنین غذا ها بیزار شوید و علاقه ایی نسبت به آن نداشته باشید .

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید