پرنس هری با مگان مارکل رسما نامزد کرد + تصاویر

کدخبر: ۱۹۲۳۰۵
کاخ انگلستان خبر نامزدی پرنس هری با بازیگر و مدل آمریکایی را منتشر کرد ، نامزد پرنس هری یکبار پیش از این ازواج کرده بود که به جدایی ختم شد.
به گزارش خبرگزاری های بریتانیا پرنس هری نوه ملکه انگلستان رسما با بازیگر و مدل آمریکایی "مگان مارکل" نامزد کرد.نامزد پرنس هری

نامزد پرنس هری

عکس پرنس هری و نامزدش مگان مارکل بعد از نامزدی 

حضور پرنس هری و مگان مارکل در کاخ کاخ کنسینگتون بعد از نامزدی

پرنس هری و نامزدش مگان مارکل بعد از نامزدی رسمی برای حضور در مقابل دوربین ها و صحبت با خبرنگاران به محوطه کاخ کنسینگتون آمدند .بعد از ماهها شایعه در مورد نامزدی و حتی به هم خوردن رابطه این دو چهره بالاخره روز گذشته آنها به طور رسمی نامزد و این خبر را در گفتگو با خبرنگاران تایید کردند.کاخ سلطنتی بریتانیا با اعلام این خبر گفت مراسم ازدواج آنها بهار سال آینده برگزار می شود.طبق گزارش رسانه ها، مگان مارکل متولد لس آنجلس است و پیش از این یکبار در سال 2011 ازدواج کرده است.

نامزد پرنس هری

نامزدی پرنس هری و مگان مارکل بازیگر آمریکایی رسمی شد

 کاخ سلطنتی بریتانیا همچنین در بیانیه خود اعلام کرده است که این دو پس از ازدواج زندگی خود را در کاخ کنزینگتون در لندن آغاز خواهند کرد. درمیان تصاویری که از این دو ساعاتی بعد از نامزدی شان گرفته شد حلقه نامزدی مگان مارکل که پرنس هری به او داده بود هم منتشر شد. این حلقه الماس که توسط خود هری طراحی شده بود یک حلقه طلایی تزیین شده با یک الماس بزرگ و 2 الماس کوچک که از کلکسیون شخصی مادر هری "پرنس دیانا " شاهزاده ولز بود است.

نامزد پرنس هری

حلقه نامزدی نامزد پرنس هری

پرنس هری، 33 ساله، و مگان مارکل، 36 ساله، برای اولین بار در ژوئیه 2016 در لندن با یکدیگر ملاقات کردند.با وجود اعلام خبر نامزدی رسمی پرنس هری با مدل آمریکایی، او باید برای ازدواج اجازه رسمی مادربزرگ خود ملکه الیزابت دوم را کسب کند.

سایت های بریتانیایی تصویر زیر را که متعلق به خواندن بیانیه رسمی خانواده سلطنتی بریتانیا درباره ازدواج در شرف وقوع شاهزاده هری نوه ملکه بریتانیا- مقابل کاخ کنزینکتون در لندن است نیز منتشر کردند.

نامزد پرنس هری

خواندن بیانیه رسمی خانواده سلطنتی درباره در شرف ازدواج بودن پرنس هری و نامزدی مگان مارکل

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید