زن خیانتکار، شوهر جوانش را کشت

کدخبر: ۱۹۲۵۴۳
ایران نوشت:معمای قتل مرموزمرد جوان که در جریان توطئه‌ای هولناک به قتل رسیده و جسدش درجنگل‌های چالوس رها شده بود درجریان تحقیقات تیم جنایی فاش شد.

پرونده این جنایت دلخراش همزمان با کشف پیکر خون آلود قربانی ماجرا در اعماق منطقه جنگلی «شاه چشمه» واقع در روستای محمدآباد در دستوررسیدگی قرارگرفت.

 اوایل هفته گذشته خانواده مرد جوانی با مراجعه به پلیس نوشهر از ناپدید شدن ناگهانی محمد، خبردادند. بدین ترتیب پس ازتشکیل پرونده، تحقیق دراین باره آغازشد. ازسوی دیگر دو روز بعد پیکر مرد جوان ناشناسی دراعماق جنگل‌های چالوس پیدا شد که پس ازحضور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب چالوس وتیم جنایی درمحل واقعه، تحقیقات تخصصی دراین باره کلید خورد. شواهد نشان می‌داد مرد جوان درمحل دیگری کشته شده و عامل یا عاملان جنایت، جسد قربانی را در اعماق جنگل رها کرده‌اند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، بازپرس پرونده دستور تعیین زمان و علت دقیق قتل را صادر کرد. ازسوی دیگرخانواده مرد گمشده که برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی رفته بودند، جسد محمد را شناسایی کردند.

بدین ترتیب با شناسایی هویت قربانی، تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان در تجسس‌های نامحسوس متوجه رابطه پنهانی همسرمقتول با مرد جوان غریبه‌ای شدند.

شواهد نشان می‌داد آنها از مدتی قبل با هم ارتباط پنهانی داشته‌اند و همین یافته‌ها باعث شد این فرضیه قوت بگیرد که به احتمال زیاد آنان از ماجرای قتل جوان ورزشکار با خبر بوده‌اند.

بدین ترتیب هر دو به‌عنوان متهم از سوی پلیس بازداشت شده و تحت بازجویی قرار گرفتند. اما درنخستین بازجویی منکر اطلاع از قتل شده و ادعای بی‌گناهی کردند.تا اینکه در جریان بازجویی‌های فنی، پلیسی و پس ازمشاهده دلایل و مستندات غیر قابل انکار، لب به سخن گشوده وبه قتل اعتراف کردند.

حجت‌الاسلام جعفری دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکزمازندران با بیان اینکه متهمان به قتل و ارتباط پنهانی اعتراف کرده‌اند گفت که هر دو متهم تا زمان انجام تحقیقات تکمیلی با صدور قرار قانونی روانه بازداشتگاه شدند.

سرهنگ منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس هم اظهارداشت که عاملان جنایت در کمتر از ۷۲ ساعت ردیابی و بازداشت شدند که تحقیقات تخصصی دراین باره همچنان ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید