ایران، ضعیف‎ترین تیم سید سه جام جهانی؟

کدخبر: ۱۹۲۶۰۰
سایت بین المللی گل در مطلبی با بررسی گروه اسپانیا مدعی شده این تیم شانس خیلی خوبی برای صعود دارد و به خاطر حضور ایران و مراکش در گروه کار برایش آسان شده است.
ایران، ضعیف‎ترین تیم سید سه جام جهانی؟

این وب سایت معتبر در مطلبی اقدام به انتخاب برنده‌ها و بازنده‌های قرعه‌ کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کرده است. این سایت اسپانیا را جزو برندگان دانسته و در توضیح گروه این تیم چنین نوشته است: زمانی که اسپانیا به عنوان تیم سید دو به عنوان حریف پرتغالی سید یکی انتخاب شد، انتظار می‌رفت این گروه، گروه مرگ مسابقات باشد. اما انتخاب ایران و مراکش کار را برای دو تیم اروپایی آسان‌تر کرد.

تیم آفریقایی بعید است توان رقابت با دو تیم پرتغال و اسپانیا را داشته باشد و احتمالا اگر خود پرتغالی‎ها و اسپانیایی‎ها قرار بود رقیب انتخاب کنند، مراکش حتما انتخاب هر دو بود. 

ایران هم تیمی است که به طرزی شگفت‌ انگیز به مسابقات جام جهانی روسیه راه پیدا کرد، به عنوان تیم سوم بعد از روسیه میزبان و برزیل. این تیم در رنکینگ فیفا رتبه ‌ای داشت که باعث شد در سید سه قرار گیرد، اما بدون شک ضعیف‌ ترین تیم سید سه است و تیم خولن لوپتگی برای بردن آن‎ها دچار دردسر نخواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید