افشای درخواست ایوانکا ترامپ از پدرش برای نجات کوشنر!

کدخبر: ۱۹۲۶۹۱
یک خبرنگار برجسته فاش کرد «ایوانکا ترامپ» از پدرش خواسته شرایط خارج کردن «جرد کوشنر» را از پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا فراهم کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی رکورد؛ «کارل برنشتاین»، خبرنگار سابق واشنگتن پست، همان کسی است که در زمان ریاست جمهوری «ریچارد نیکسون» ماجرای رسوایی واترگیت را افشا کرد، هنوز هم به تهیه گزارش‌های تحقیقی خود ادامه می‌دهد. این خبرنگار کهنه کار در جدیدترین مورد، افشا کرد «ایوانکا ترامپ»، دختر و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا، از پدرش «دونالد ترامپ» خواسته است هر کاری می‌تواند انجام دهد تا «جرد کوشنر»، همسرش، از پرونده تحقیقاتی مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا بیرون کشیده شود.

ترامپ روز گذشته بار دیگر بر این نکته پافشاری کرد که مطلقا هیچ توافقی با روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته صورت نگرفته است. رئیس جمهور آمریکا مدعی شد هیچ نگرانی بابت «مایکل فلین»، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید، ندارد که در همکاری با بازجویان گفته بود ستاد انتخاباتی ترامپ تلاش کرده بر سیاست‌های خارجی نفوذ داشته باشد.

ترامپ در توییت روز گذشته مدعی شد اقدامات فلین در دوران قبول پست مشاور امنیت ملی کاخ سفید «قانونی» بود؛ اما دلیل اخراجش دروغگویی به پلیس اف بی آی و «مایک پنس»، معاون رئیس جمهور آمریکا، بوده است.

«فلین» از ژنرال‌های سابق ارتش آمریکا است و پس از متهم شدن به دروغگویی، قول مساعد داد با «رابرت مولر»، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، نهایت همکاری را داشته باشد.

احتمالا جرد کوشنر به دلیل اعتراف فلین که گفته بود در متوقف کردن صدور قطعنامه سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی در دسامبر گذشته نقش داشته، با دردسر جدی مواجه خواهد شد. در قوانین آمریکا قید شده است که یک شهروند مدنی حق دخالت در امور دیپلماتیک را ندارد. جرد کوشنر نیز در آن زمان هیچ سمت سیاسی در اختیار نداشته است.

به گفته این خبرنگار افشاگر، درخواست‌های ایوانکا از پدرش برای خارج کردن کوشنر از پرونده بازجویی‌ها نشان می‌دهد، داماد دونالد ترامپ در مرکز چیزی قرار دارد که مولر به دنبال آن است.

«کارل برنشتاین» تاکید کرد این مطالب را از منبعی موثق داخل کاخ سفید دریافت کرده است.

اتهامات مایکل فلین نهایتا ۵ سال زندان برای او به دنبال دارد؛ اما احتمالا فقط ۶ ماه از این مدت را در زندان سپری خواهد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید