شرح شرایط سخت همکاری با ترامپ از زبان مدیر اخراجی پویش انتخاباتی او

کدخبر: ۱۹۲۷۲۴
مدیر اخراجی پویش انتخاباتی دونالد ترامپ، کتاب جدیدی را منتشر کرده که در آن به توصیف شرایط کار با رئیس‌جمهور آمریکا پرداخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، «کوری لواندوسکی» که تحلیلگر روزنامه‌های مطرح زیادی بوده است و در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا نیز مدیر پویش انتخاباتی دونالد ترامپ بود، در کتاب جدیدی که روز سه‌شنبه منتشر می‌شود، شرایط کار کردن در کنار ترامپ را توصیف کرده است.

لواندوسکی -که از کمپین ترامپ اخراج شد- و «دیوید باسی» یکی از دستیاران ارشد او در این کتاب با جزئیات کامل توضیح داده‌اند کار کردن در کنار ترامپ زمانی که در انتخابات شرکت کرده بود، چگونه بود.

واشنگتن‌پست که به نسخه‌ای از کتاب «بگذارید ترامپ، ترامپ باشد» دست یافته، چند بخش از آن را گزارش داده است. در این کتاب آمده است: «هر کسی که برای ترامپ کار می‌کند دیر یا زود روی دیگر او را می‌بیند و از خود می‌پرسد چرا از اول این کار را قبول کرد. سخت است خشم او را شخصی تلقی نکنیم حتی اگر وقتی خشمگین می‌شود قصد توهین به ما را نداشته باشد. او قویترین مردان و زنان را خورد کرده است».

نویسندگان کتاب می‌گویند لحظاتی را با ترامپ تجربه کرده‌اند که دلشان می‌خواست از هواپیمای شخصی او بیرون بپرند؛ اما با گذشت زمان به شرایط عادت کردند.

لواندوسکی تصویر مثبتی از ترامپ ارائه می‌دهد اما از «پال منافورت» (رئیس پیشین ستاد تبلیغات انتخاباتی ترامپ) انتقاد می‌کند. او منافورت را مسئول اخراج خود می‌داند.

پس از اینکه لواندوسکی از کمپین ترامپ خارج شد، شبکه سی‌ان‌ان او را در ژوئن 2016 به عنوان تحلیلگر سیاسی خود استخدام کرد. او در نوامبر 2016 از این سمت استعفا داد.

او در بخشی از کتاب نوشته است ترامپ که یک روز در هواپیما بود متوجه شد منافورت گفته است: «ترامپ نباید بیش از این مقابل دوربین های تلویزیون حاضر شود و نباید در ساندی‌شوز (برنامه تلویزیونی) شرکت کند.» و به جای او منافورت باید این کار را انجام دهد. در آن زمان عصبانیت ترامپ به اوج می‌رسد و از خلبان درخواست می‌کند ارتفاع را به حدی کم کند که او بتواند تماس تلفنی برقرار کند.

ترامپ با منافورت تماس گرفت و به شدت با او برخورد کرد و زشت ترین حرف های ممکن را به او گفت. در آخر نیز گفت هر زمانی که دلش بخواهد در هر برنامه تلویزیونی شرکت خواهد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید