نقض شدید حقوق زندانیان سیاسی در بحرین

کدخبر: ۱۹۲۸۷۵
بسیاری از سازمان‌های حقوقی و منطقه‌ای از مقامات بحرینی خواستند از سوء‌رفتار‌ها علیه زندانیان سیاسی در زندان‌های بحرین دست بردارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی منامه پست، بنیاد دموکراسی و حقوق بشر خلیج فارس اعلام کرد: زندانیان سیاسی در زندان های بحرین بار دیگر در معرض اهانت و سوء رفتارهای مسئولان زندان‌ها قرار گرفتند.

بنیاد دموکراسی و حقوق بشر خلیج فارس در شبکه های اجتماعی رسمی این بنیاد نوشت: زندانیان سیاسی در زندان «الحوض الجاف» بحرین بار دیگر با سوء رفتار و فشارهای زیاد موجه شدند به طوری که تنها یک ساعت در روز به زندانیان اجازه داده می شود تا از سلول‌های خود خارج شوند و آنها تنها در این یک ساعت می توانند به حیاط زندان بروند و یا به تماشای تلویزیون بپردازند و یا با خانواده های خود تماس بگیرند.

بنیاد دموکراسی و حقوق بشر خلیج فارس افزود: افراد وابسته به دستگاه امنیتی بحرین، به عنوان یکی از شیوه های مجازات، وعده ناهار زندانیان را با تاخیر و در ساعت چهار بعدازظهر به آنها می دهند.

این بنیاد ادامه داد: مسئولان زندان مرکزی «جو»، همواره بر زندانیان فشار وارد می کنند و بعضا به مدت سه روز اجازه نمی دهند از سلول‌های خود خارج شوند. پیش تر بسیاری از سازمان‌های حقوقی و منطقه ای از مقامات بحرینی خواستند از این نقض ها و سوء رفتارها علیه زندانیان سیاسی در زندانهای بحرینی دست بردارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید