بزرگترین نمایشگر مخصوص گیمرها

کدخبر: ۱۹۲۹۳۲
ایسوس به تازگی مانیتور XG35VQ از خانواده ROG را معرفی کرده است. این رده از مانیتورهای ایسوس بیشتر در بین گیمرها طرفدار دارد.
بزرگترین نمایشگر مخصوص گیمرها

شرکت ایسوس برای طراحی تجهیزات مخصوص بازی، از حدود 10 سال پیش رده «ROG» را ایجاد کرد که مخصوص عاشقان بازی های رایانه ای است.

Strix XG35VQ جدیدترین نمایشگر در این رده است که رزولوشن 3440 × 1440 با نسبت ابعاد 21:9 دارد. این مانیتور 35 اینچی به صورت منحنی است و با سرعت به روز رسانی 100 هرتز کار می کند که این نرخ به روزرسانی در بازی های سریع باعث می‌شود تصاویر روان و بی‌وقفه‌ای مقابل چشمان گیمرها ظاهر شود.

در واقع ROG Strix XG35VQ بزرگترین مانیتور منحنی در خانواده ROG است که علاقه مندان به بازی های ویدیویی را غرق در بازی خواهد کرد؛ ضمن آنکه این نمایشگر دارای میزان انحنای 1800R است که موجب تسلط چشمان کاربران به تمام نقاط روی مانیتور می شود.

این نمایشگر جدید ایسوس مجهز به فناوری FreeSync است که موجب کاهش تاخیر در ورودی و یکسان سازی نرخ فریم می شود. همچینی ROG Strix XG35VQ دارای تکنولوژی انحصاری ASUS Extreme Low Motion Blur است که باعث می شود اشیاء با سرعت حرکت بالا، واضح تر به نظر رسیده و گیم پلی صاف و بدون مشکل با پاسخگویی سریع را در اختیار کاربران می گذارد.

استفاده از تکنولوژی روشنایی ASUS Aura Sync هم باعث شده تا مانیتور Strix XG35VQ دارای نور محیطی جذابی باشد که می تواند با دیگر لوازم جانبی Aura هماهنگ شود؛ ضمن آنکه با نصب نرم افزار Aura Sync در لپ تاپ یا دسکتاپ خود می توان از تنظیم نور و هماهنگ کردن تمام چراغ ها با ضربان و ضرب و شتم بازی از جلوه های نوری این مانیتور لذت بیشتری برد.

داشتن خروجی هایی چون 1x HDMI 2.0، 1x HDMI 1.4، 1x DisplayPort 1.2 و یک جک هدفون به همراه دو پورت USB 3.0 و جای مناسب برای اتصال صفحه کلید و ماوس، ویژگی های برتر این مانیتور جدید ایسوس را تکمیل می کند.

انتظار می رود مانیتور XG35VQ با قیمت 799.99 پوند به بازار ارائه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید