اعتراف عجیب مسی؛ پسر کوچکم یک شخصیت عوضی است!

کدخبر: ۱۹۳۱۴۳
لیونل مسی که حالا وارد ۳۰ سالگی شده، گاهی اوقات با صلاحدید ارنستو والورده استراحت می‌کند و این مربی دیگر ترسی از به کار گرفتن سیستم چرخشی ندارد.
اعتراف عجیب مسی؛ پسر کوچکم یک شخصیت عوضی است!

در هر دو دیدار لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس و اسپورتینگ لیسبون، ستاره آرژانتینی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و از این بابت خوشحال است. مسی در مصاحبه با TyC Sports حرف‌های جالبی زده است:

-یاد گرفته‌ام که فصل طولانی است، و مواقعی هست که سخت‌تر از زمان‌های دیگر است چون سال‌ها می‌گذرند و حالا بدنم تاوان بازی های بسیار زیادی که انجام دادم را می‌دهد. فهمیده‌ام که گاهی اوقات بازی نکردن بهتر است.

-ما دوره سختی را پشت سر گذاشتیم. اما حقیقت این است که اگر می‌خواهیم قهرمان جهان شویم، باید بهتر شویم. امروز، خیلی از هدف خود دور نیستیم، هرچند تیم هایی مثل آلمان، برزیل، فرانسه و اسپانیا بهتر از ما هستند. انتقادها فراتر از حد طبیعی و فوتبال رفتند. تلخی که احساس می‌کنیم به خاطر این است که می‌دانیم اگر بد کار کنیم، چه چیزی در انتظارمان است. مردم نتیجه می‌خواهند و اگر نتیجه نگیریم، آنها چهره‌های جدید می‌خواهند.

-بارها گفته‌ام که رؤیای من بازی در نیوولز است، اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد، و بخشی از این تردید به خاطر نحوه برخورد حال حاضر مردم کشورمان است. من خانواده‌ای دارم و فرزندانم در اولویت هستند، و بعد از آن به خودم فکر می‌کنم. می‌خواهم آنها در جوی آرام بزرگ شوند و با حس امنیت از زندگی خود لذت ببرند. دیدن چیزهایی که در آرژانتین رخ می‌دهد، بسیار زشت است، اینکه می‌خواهید به خیابان بروید و مردم قصد سرقت از شما را دارند و می‌توانند شما را به قتل برسانند.

-تیاگو فوق العاده است، او خوب است و بهتر رفتار می‌کند، متئو برعکس اوست. متئو وحشتناک است؛ یک شخصیت عوضی! جالب است که می‌بینم آنها چقدر با هم فرق دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید