با بازیگر جدید سریال شهرزاد آشنا شوید!

کدخبر: ۱۹۳۳۰۱
بازیگر سریال تلویزیونی "نفس" گفت: فاز سوم سریال شهرزاد بسیار بهتر و پربارتر از فاز دوم است. مردم نسبت به فاز دوم کمی گله مند بودند اما منتظر باشند تا در فاز سوم اتفاقات بی نظیری را مشاهده کنند.

مجید سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "شهرزاد 3" به کارگردانی "حسن فتحی" هستم" و در این اثر نقشی به نام "الیاس" را ایفا می‌کنم.

وی در ادامه افزود: علاوه بر فاز سوم شهرزاد، در سریالی به نام "نزدیکی های بهشت" به کارگردانی "حسن هدایت" نیز به ایفای نقش می‌پردازم. این سریال از هشت ماه پیش وارد فاز تولید شد و بعد از کمی وقفه یک ماه گذشته دوباره فیلمبرداری آن شروع شده است."نزدیکی های بهشت" از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود اما هنوز زمان قطعی پخش آن مشخص نشده است.

فصل سوم شهرزاد

بازیگر سریال تلویزیونی "نفس" در خصوص مراحل فیلمبرداری سریال "نزدیکی های بهشت" اذعان کرد: پیش از توقف فیلمبرداری 20 درصد کار انجام شده بود و این روزها ادامه اثر در حال ساخت است. در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کنم و افتخار همکاری با دوستانی همچون کاظم هژیر آزاد، شیوا خسرومهر و جمشید شاه محمدی را دارم.

وی بازی خود در فصل سوم شهرزاد را اینگونه توصیف کرد: سریال "شهرزاد" اثر درجه یکی است که همه مردم از آن به خوبی یاد می‌کنند و در گام بعدی من به عنوان بازیگر با تیمی بسیار حرفه ای کار می‌کنم. پس با این تعاریف بازی در چنین مجموعه‌ای اتفاقی است که هیچ بازیگری آن را رد نمی‌کند. من با اکثر بازیگران این مجموعه در آثار قبلی همکاری کرده ام اما حضور بسیاری از این عزیزان در کنار یکدیگر باعث شده تا تجربه بسیار خوبی را بدست آورم.

فصل سوم شهرزاد

بازیگر فیلم "مهیا" فاز سوم شهرزاد را بی نظیر خواند و افزود: فاز سوم این سریال بسیار بهتر و پربارتر از فاز دوم است. مردم نسبت به فاز دوم کمی گله مند بودند اما منتظر باشند تا در فاز سوم اتفاقات بی نظیری را مشاهده کنند.

سعیدی درباره حضور دوباره خود در سینما خاطرنشان کرد: به تازگی پیشنهادی برای بازی در یک فیلم سینمایی به کارگردانی "پرویز جاهد" را دریافت کرده‌ام و در حال مطالعه فیلمنامه هستم. جاهد یکی از بهترین منتقدان سینمایی است و دوست دارم با وی همکاری کنم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید