فوتبالیست قانون شکن ایران همچنان فراری است

کدخبر: ۱۹۳۳۴۷
مدت ها است که از یکی از با استعدادترین بازیکنان سال های اخیر فوتبال ایران خبری نیست. بازیکنی که می توانست یکی از مهره های تیم ملی در جام جهانی باشد به دلیل مشکل سربازی تا مرز فراموشی رفته است.
فوتبالیست قانون شکن ایران همچنان فراری است

مهرداد پولادی در جام جهانی 2014 یکی از مهره های ثابت تیم ملی در دفاع چپ بود؛ اما در ماجرای سربازگیت او نیز یکی از کسانی بود که با مشکل کارت پایان خدمت مواجه شد؛ اما در همان زمان او به فوتبال قطر رفت و آرام آرام از اذهان محو شد.

پولادی فوتبالش را از تیم زیر 21 ساله های پیکان آغاز کرد و در تیم بزرگسالان پیکان مطرح شد. او به استقلال پرستاره ناصر حجازی پیوست؛ اما در نهایت از این تیم جدا شد به تراکتورسازی و سپس مس کرمان رفت. با تلاش زیاد افرادی مثل علی پروین او از مس کرمان به پرسپولیس آمد. او دراین مدت تبدیل به مدافع چپ تیم ملی ایران هم شد و در جام جهانی و جام ملت ها مدافع چپ اصلی تیم ملی بود.

پولادی اما بعد از ماجرای سربازگیت به فوتبال قطر رفت و در تیم الشحانیه این کشور بازی کرد. او سه فصل در این تیم حضور داشت و عاقبت در سال 2017 به تیم بانکوک یونایتد تایلند پیوست. او البته در این فصل از رقابت ها تنها در 5 بازی برای تیمش به میدان رفت. تیم بانکوک یونایتد در 5 بازی که پولادی را در اختیار داشت 5 پیروزی به دست آورد که 4 برد آن در لیگ تایلند و یک برد در جام حذفی به دست آورد. او آخرین بار در ژوئن 2017 برای تیمش به میدان رفت و از آن به بعد در ترکیب تیمش بازی نکرد، شاید دلیل اصلی این دوری مصدومیت باشد!

با این وصف آخرین خبرها حکایت از این موضوع دارد که مهردادپولادی در حال حاضر خودش را برای فصل جدید رقابت های باشگاهی در تایلند آماده می کند. لیگ تایلند در حال حاضر با قهرمانی تیم بوریرام به پایان رسیده و تیم های مونگتون یونایتد و بانکوک یونایتد در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار گرفتند./ ورزش سه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید