خاله شادونه در دوران دبیرستان + عکس

کدخبر: ۱۹۳۵۸۱
ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه برنامه های کودک صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری جالب از دوران دبیرستانش به روز کرد.

نمنک؛ ملیکا زارعی خواهر مریلا زارعی بازیگر سرشناس کشورمان را همه ما با نام خاله شادونه در برنامه های کودک می شناسیم. خاله شادونهیکی از محبوب ترین خاله های برنامه های کودک است که بیش از یک دهه از حضورش در تلویزیون میگذرد. این مجری برنامه های کودک صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری جالب از دوران دبیرستانش به روز کرد.خاله شادونه

 

خاله شادونه در دوران دبیرستان

ملیکا زارعی یا خاله شادونه در دوران دبیرستان

ملیکا زارعی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:یادش بخیر، کاشکی لحظه های قشنگ و پر از خاطره تکرار میشد، چهار سال دبیرستانم در مدرسه آیین روشن تحصیل کردم ،همراه با همکلاسی های عزیزم که امیدوارم هر کجا که هستند سلامت باشند. فرم مدرسه ما در طول این چهار سال ،با چادر بود .یادش بخیر همیشه دبیرانمون از ما میخواستند راجع به مسائل روز جامعه صحبت کنیم .شاید ابتدا کمی برامون سخت بود ولی کم کم داشتیم یاد میگرفتیم چطور درباره مباحث صحبت کنیم. زنگ های تفریح، دور هم می نشستیم و بحث های سیاسی ،اجتماعی میکردیم ،گاهی باهم موافق بودیم ،گاهی با هم مخالف بودیم اما چیزی که مهم بود این بود که در اوج تفاوت دیدگاهمون، باهم خیلی دوست بودیم دوست دوست …

خاطره های قشنگی از اون دوران دارم ،که هیچ وقت فراموش نمیشه. انشالله در یک فرصت مناسب حتما براتون تعریف میکنم. پ ن:من کدومشونم؟همونی که دستش زیر چونه هست.

ملیکا زارعی و مریلا زارعی

مریلا زارعی و خواهرش ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه

ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه برنامه های کودک فعالیت هنری خود درحالی که مشغول تحصیل در سوم دبیرستان بود با اجرا در برنامهٔ تازه ها از شبکه 2 آغاز کرد، و در سال 1382 در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال 1383 همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد.

 

ملیکا زارعی

عکسی با چادر از ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه

از میان مجری های برنامه های کودک علاقه خاصی به الهه رضایی و سرکار خانم خامنه دارد و بچه ها را همیشه با تمام وجود دوست داشته است.

ملیکا زارعی

ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه

ملیکا زارعی در یک گفتگو درباره ورودش به دنیای بازیگری گفت :به نظر من، هر کس در کاری استعداد داره، با اینکه من بازیگری رو دوست دارم اما کار کودک رو بیشتر دوست دارم با اینکه پیشنهادات زیادی برای بازی دارم اما هیچ کدوم رو نمی پذیرم چون دلم نمی خواد بچه ها خاله شادونه رو با یک لباس دیگر و در قالب یک بزرگسال جدی ببینند.

ملیکا زارعی

ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه در کنار دخترش مانلی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید