پشت پرده ی ملانیا ترامپ قلابی فاش شد!! + عکس

کدخبر: ۱۹۳۸۷۵
چند روز پیش تصاویر مربوط به ملانیا ترامپ بدل و همسر قلابی رئیس جمهور آمریکا به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و حالا نوبت نظریه هایی است که در این مورد یک به یک ترامپ را مجبور به سکوت کرده اند.
نمناک؛ در روزهای اخیر تصاویر و ویدئویی مبنی بر حضور بدل ملانیا ترامپ کنار رئیس جمهور امریکا در میان اخبار داغ منتشر می شد ، بحث ها و ظنرات متفاوتی که همگی برای ثابت کردن واقعی نبودن ملانیا ترامپ حاضر در مصاحبه روز به روز شدت گرفت و حتی موضوع برخی از برنامه های تلویزیونی هم شد.ملانیا ترامپ
 
به گزارش میرر اکثر افراد که در توییتر این موضوع را دنبال می کردند بیشتر به تفاوت وزنی ملانیا ترامپ واقعی و بدل اشاره می کردند البته نمی توان تفاوت ریزی که در چهره مطرح شده بود را نادیده گرفت .

ملانیا ترامپ

اختلاف دونالد ترامپ و همسرش موجب حضور بدل ملانیا ترامپ شد

ملانیا ترامپ بدل که هنوز هیچ واکنشی از سوی خود ترامپ یا خانواده اش دراین مورد برای رد یا تایید ان منتشر نشده است می توان گفت به نوعی نگاه مهربان تر و چهره ای دور از خشکی همیشگی ملانیای واقعی دارد .

کاربران فضای مجازی بارها گفته اند که در این صحنه ملانیا جور دیگری و با مهربانی بیشتری لبخند می زند ،

حالا دونالد ترامپی که مدام سعی داشت و دارد در مورد دیگران نظریه پردازی های توطئه آمیز داشته باشد خود هدف قرار گرفته است و فعلا سکوت اختیار کرده و واکنشی در این مورد نشان نداده است.

ملانیا ترامپ بدل نتیجه ی اختلاف شدید دونالد ترامپ با همسرش است!

میرر در ادامه نوشت :یکی از پر رنگ ترین نظرات در مورد دیده شدن ملانیای بدل کنار ترامپ مربوط به زندگی خصوصی رئیس جمهور آمریکا می شود که در آن گفته شده است اختلاف ملانیا و دونالد ترامپ شدت گرفته و حالا بیش از همیشه رابطه ی این دو شکرآب است برای همین حالا دیگر ملانیا حاضر به حضور کنار همسر رئیس جمهورش نیست.

 ملانیا ترامپ

عکس مربوط به ملانیا ترامپ اصلی و بدل

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید