دلهره اسرائیل از حملات موشکی فلسطینی‌ها

کدخبر: ۱۹۳۹۸۲
باشگاه خبرنگاران: حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطینی به مناطق اشغالی، صهیونیست‌ها را به شدت نگران کرده است.
دلهره اسرائیل از حملات موشکی فلسطینی‌ها

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، خواستار تهیه برنامه‌ای برای مقابله با هرگونه تنش احتمالی با نوار غزه شد. این در حالیست که اعتراضات شهرک‌نشینان صهیونیست به سبب حملات موشکی مقاومت فلسطین افزایش یافته است.

«حسن حجازی»، گزارشگر المنار در گزارشی با اشاره به بازگشت فضای رعب و وحشت در پی حملات موشکی مقاومت فلسطین به مناطق مرزی با نوار غزه افزود: این حملات موشکی بیانگر خشم و غضب فلسطینیان از تصمیم اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست که قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت. محافل صهیونیستی از افزایش حملات موشکی و آثار و پیامد‌های آن بر واکنش اسرائیل علیه فلسطینیان ابراز نگرانی کردند.

موشه یعلون، وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی، گفت: «حملات موشکی هر روز انجام می‌شود. می‌توان آن را به قدس مرتبط دانست. به نظر من ایران، جهاد اسلامی را تحریک به تنش‌آفرینی می‌کند. باید با کسانی که موشک‌ها را شلیک می‌کنند به شدت برخورد کنیم.»

یوسی یهوشع، کارشناس سیاسی صهیونیست، گفت: این هفته پانزده فروند موشک شلیک شد که بیشترین تعداد پس از عملیات صخره سخت به شمار می‌رود. این بدان معناست که اسرائیل اخیرا هیچ اقدام بازدارنده‌ای انجام نداده است. این موضع باید باعث نگرانی مسئولان امنیتی باشد.

خبرنگار المنار در ادامه گزارش خود اعلام کرد: شهرک‌نشینان نیز به نوبه خود از افزایش حملات موشکی به شهرک‌ها ابراز نگرانی کردند و از دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، خواستند واکنش قاطعی برای متوقف کردن حملات فلسطینیان به شهرک‌ها انجام دهد.

آلون دیویدی شهردار شهرک سدیروت گفت: کافیست! یک فروند موشک به سدیروت شلیک شده است. این حملات باید متوقف شود.

ارتش رژیم صهیونیستی حملات هوایی خود را به اهداف موجود در نوار غزه به بهانه مقابله با حملات موشکی فلسطینیان افزایش داده است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورتی که حملات موشکی ادامه پیدا کند، حملات این رژیم نیز شدت بیشتری پیدا خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید