نیوزویک گزارش داد

ترامپ دوباره رئیس جمهوری می شود

کدخبر: ۱۹۴۳۴۶
میزان محبوبیت ترامپ در هفته‌ای که گذشت به پایین‌ترین حد خود رسید؛ اما به گفته سایت شرط‌بندی، او همچنان شانس اول پیروزی در انتخاب مجدد در سال ۲۰۲۰ است. بنا به نوشته بیزینس اینسایدر از هر دو نفر یک نفر به ترامپ رای خواهد داد و این‌گونه او برای بار دوم رئیس‌جمهور این کشور خواهد شد. شانس مایک پنس در این نظرسنجی این بوده که از هر ۱۰ نفر تنها یک نفر به وی رای داده است.
ترامپ دوباره رئیس جمهوری می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نیوزویک ، کریستن گلیبرند، به‌عنوان سناتور زنی که از سوی ترامپ مورد حمله قرار گرفته است نیز مورد آزمون قرار گرفته است. احتمال اینکه این سناتور دموکرات در انتخابات پیروز شود بسیار کم است؛ زیرا از هر ۵۰ نفر تنها یک نفر به وی رای خواهد داد.

هر چند پس از توییت اهانت‌آمیز ترامپ علیه وی، شانس وی افزایش یافت و گفته شد از هر ۲۴ نفر یک نفر به وی رای داده‌اند، اما هنوز اختلاف فراوانی با دونالد ترامپ دارد. این درحالی است که گلیبرند در توییتی از ترامپ خواسته است که به‌دلیل آزار و اذیت‌های جنسی که در گذشته داشته است از سمت خود استعفا دهد. او در توییت خود در پاسخ به اهانت جنسی ترامپ هم نوشت که نمی‌تواند وی و میلیون‌ها زن دیگر را وادار به سکوت کند.

البته گلیبرند نزدیک‌ترین رقیب ترامپ و پنس در جبهه دموکرات‌ها نیست و سناتورها الیزابت وارن از ماساچوست و «کاملا هریس» از کالیفرنیا، بخت بیشتری نسبت به گلیبرند دارند. برای آنها به ترتیب اعداد ۱۳ به ۱ و ۱۶ به ۱ به دست آمده است. این اعداد درحالی به‌دست آمده‌اند که میزان محبوبیت ترامپ در نظرسنجی دانشگاه مونموث به ۳۲ درصد رسیده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید