پرسپولیس بعد از شب تلخش چگونه احیا شد؟

کدخبر: ۱۹۴۳۷۶
برانکو بدترین روزش روی نیمکت پرسپولیس را، با بهترین نتایج ممکن جبران کرده است.
پرسپولیس بعد از شب تلخش چگونه احیا شد؟

حدود دو ماه قبل، به نظر می‌رسید همه روزهای خوب پرسپولیس و برانکو تمام شده‌اند. پرسپولیس مهدی طارمی بهترین گلزن دو فصل اخیرش را از دست داد، از نقل و انتقالات محروم شد و با شکستی تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان کنار رفت. با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها بخاطر باخت به پیکان و مساوی با سپاهان صدر جدول لیگ برتر را هم از دست داده بودند، به نظر می‌رسید روزهای خوش این تیم با برانکو به پایان رسیده است. جمع کردن تیم با آن شرایط و بدون مهمترین بازیکن تیم، ماموریت سختی برای برانکو بود. با این وجود، پرسپولیسی‌ها بعد حذف از لیگ قهرمانان در همان شرایط قول جبران دادند و به قول‌شان هم عمل کردند.

از روز حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، این تیم ۸ مسابقه از ۹ مسابقه‌ای که به میدان رفته را با برد تمام کرده است. پرسپولیسی‌ها ابتدا در جام حذفی نفت تهران را بردند، سپس در لیگ برتر استقلال و سایپا را شکست دادند، مقابل پدیده متوقف شدند و بعد از آن دوباره با شکست پارس جنوبی، ذوب آهن، سپیدرود و صنعت نفت جایگاه‌شان در صدر جدول را محکم کردند. بادران در جام حذفی، هشتمین تیمی بود که در این هفته‌ها، مغلوب پرسپولیس شد.

پرسپولیس از زمان حذف از لیگ قهرمانان بدون طارمی، ۸ بازی از ۹ بازی‌اش را برده و آمار ۸۹ درصد پیروزی را دارد. در لیگ برتر، نود درصد امتیازات ممکن را در این مدت گرفته‌اند و در جام حذفی، هر دو حریف‌شان را شکست دادند و صعود کردند. پرسپولیس و برانکو، توانستند با موفقیت کامل از سخت‌ترین بحران دو فصل اخیرشان عبور کنند و قول‌شان برای جبران کابوس بازی با الهلال، تا اینجا عملی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید