قالب کردن به فوتبال ایران / از پرنده فروش تا دست‌فروش !

کدخبر: ۱۹۴۵۴۴
در سالهای اخیر فوتبالیست های بی کیفیت خارجی زیاد به ایران آمدند و با دریافت مبالغ زیاد یا نیمکت نشین بودند و یا بازیکن بی ثمری برای باشگاه خود بودند.
قالب کردن به فوتبال ایران / از پرنده فروش تا دست‌فروش !

حدود 9 سال پیش پرسپولیس یک بازیکن برزیلی بنام دی کارمو خرید که  به هیچ وجه در قواره های یک فوتبالیست درجه 3 هم نبود. این بازیکن بعد از طی یک فصل از این تیم جدا شد.بعد از رفتن او به کشورش مشخص شد که آقای دی کارمو در کشور خود یک پرنده فروش بوده است. حالا اینکه چطور توانسته با این شغل به فوتبال ایران راه پیدا بکند خود داستان طولانی دارد.در همین حال اما مشخص شده اخیرا پای یک دست فروش هم به فوتبال ایران باز شده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که تیمش امروز با پرسپولیس در جام حذفی بازی دارد گفته که سال گذشته این تیم یک دست‌فروش را به عنوان بازیکن استخدام کرده بود.

فراز کمالوند که درنشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس شرکت کرده بود، به نکته ای جالب اشاره کرد. او که می گفت دست بعضی از دلال ها را از تیم کوتاه کرده، داستانی تعریف کرد که جای تامل دارد. کمالوند گفت: سال گذشته یک بازیکن برزیلی به نام «دنی سانتویا» در صنعت نفت حضور داشت که می‌گفتند آنجا دست فروش بوده است. یکی دو بازیکن بنجل خارجی دیگر نیز سال گذشته در صنعت نفت بودند. آن بازیکنان بنجل و بی کیفیت حالا جای خودشان را به مگنو باتیستا، کرار جاسم، شیمبا و مسعود ابراهیم زاده داده‌اند. معلوم است منافع یکسری افراد به خطر افتاده و حالا مشکل تراشی می‌کنند. بنده خداها که دیگر نمی‌توانند بازیکن بنجل و بی کیفیت به صنعت نفت قالب کنند باید هم برای تیم حاشیه بسازند و الان ناراحت باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید