عاشقانه های منوچهر هادی و رضا گلزار برای هم !

کدخبر: ۱۹۴۶۴۹
منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه با انتشار پستی لب به تمجید از رضا گلزار گشود و محمدرضا گلزار نیز با انتشار پستی پاسخ این محبت کارگردان جوان را داد.

نمناک؛ منوچهر هادی کارگردان جوان و خوش روی کشورمان در عاشقانه تجربه همکاری با محمدرضا گلزار را داشت و این بهانه ای شد تا در آینه بغل نیز از همکاری با رضا گلزار استفاده خوبی کند. رابطه منوچهر هادی و رضا گلزار بیش از رابطه یک کارگردان و بازیگر است و این دو چهره کشورمان رابطه دوستانه خوبی نیز با هم دارند. منوچهر هادی به بهانه اکران آینه بغل با انتشار پستی از محمدرضا گلزار تشکر کرد و آقای بازیگر نیز در پاسخ به این محبت کارگردان عاشقانه لب به تمجید گشود.منوچهر هادی و رضا گلزار

ادامه تعریف و تمجیدهای منوچهر هادی و رضا گلزار از هم

منوچهر هادی و رضا گلزار

منوچهر هادی و رضا گلزار بازیگر سریال عاشقانه

منوچهر هادی با انتشار این عکس نوشت :رضای عزیز ممنون از اعتماد و تلاشت در فیلم آینه بغل . بی شک یکی از ارکان اصلی موفقیت و استقبال بی نظیر کار شما هستین . انسانیت ، معرفت ، رفاقت و همراهی تو را در طول کار فراموش نخواهم کرد . ایده هایی که در حین کار برای نقش خودت و دیگران با احترام و مراقبت و هوشمندی به من میدادی و در نهایت در کار لحاظ میکردم را فراموش نخواهم کرد . بی ادعا بودنت در کار و احیای نقش شاهرخ بدون اضافه کاری و اندازه بودنش را فراموش نخواهم کرد . رقابت و چشم تنگیهای برخی از همکاران نسبت به تو و واکنش بزرگوارانه شما نسبت به ایشان را میبینم و فراموش نخواهم کرد . سینما و هنر این سرزمین به تو نیاز دارد . کسانی که صاحب قضاوت نیستند و به خودشان اجازه میدهند شما را نشناخته و ندانسته قضاوت کنند کم نیستند و باز هم واکنش انسانی و مهربانانه شما را میبینم و فراموش نخواهم کرد . فعالیتهای خیرخواهانه شما را میبینم و یاد میگیرم و فراموش نخواهم کرد . رضای دوست داشتنی دوستت دارم و به این دوستی افتخار میکنم . مراقب خودت باش نازنین . بمان و بدرخش ستاره سینمای ایران .

منوچهر هادی و رضا گلزار

منوچهر هادی و رضا گلزار بازیگر آینه بغل

محمد رضا گلزار نیز در پاسخ به این محبت منوچهر هادی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:این یادداشت بهانه ایست برای ابراز مهر و احترام بسیار من به کارگردان مدیر ، کاربلد و مهربان منوچهر عزیزم که در طول همکاری در دو پروژه ی بی نظیر “ عاشقانه “ و “ آینه بغل “ پیش آمد.

بی تردید اعتقادم هست که هیچ اتفاقی صرفاً از سر شانس و حادثه نیست .منوچهر انسانی ممتاز با پشتکاری جدیست که برای تمامی کسانی که همکارش بوده اند انتخابی جز احترامو همراهی مطلق به جا نگذاشته دوستش دارم و برای همراهی های بعدی روز شمارم...

 

منوچهر هادی و رضا گلزار

منوچهر هادی و رضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون

منوچهر هادی کارگردان جوان سریال عاشقانه در سال 1385، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد 4 تله فیلم دیگر با نام های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن ها را نیز عهده دار بوده است. از جمله سوابق هنری وی می توان به کارگردانی فیلم هایی نظیر «قرنطینه» و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» اشاره کرد.

این کارگردان جوان همسر یکتا ناصر بازیگر کشورمان است و دختری به نام سوفیا دارند. آینه بغل (١٣٩٦) ، کارگر ساده نیازمندیم (1394) ، من سالوادور نیستم (1394) ، قرنطینه (1386) ، یکی می خواد باهات حرف بزنه (1390) ، دنیای پرامید (1391) و زندگی جای دیگری است از جمله فیلم های منوچهر هادی هستند.

منوچهر هادی و رضا گلزار

منوچهر هادی و رضا گلزار بازیگر سریال عاشقانه

محمدرضا گلزار در سال 1379 برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد و خیلی زود توانست به سوپراستار سینمای ایران تبدیل شود . از محمدرضا گلزار فیلم های زیادی در سینما داریم . آینه بغل ، خشکسالی و دروغ ، سلام بمبئی ، مادر قلب اتمی و سریال عاشقانه از جمله جدیدترین فیلم های این بازیگر جوان هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید