حذف پرسپولیس و تراکتور سازی از جام حذفی

کدخبر: ۱۹۴۶۶۲
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشورامروز دو بازی برگزار شد و دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شدند.
حذف پرسپولیس و تراکتور سازی از جام حذفی

در یکی از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود، در وقت‌های اضافه گلی نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. تیم نفت آبادان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر  4 به برتری رسید و در مجموع موفق شد با نتیجه 6 بر  5 از سد پرسپولیس بگذرد و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

فرشاد احمد‌زاده از پرسپولیس (26) و علی عبدالله‌زاده (46) از صنعت نفت آبادان گل‌زنان بازی  در وقت‌های قانونی بودند. اما صنعت نفت موفق شد در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داده و به مرحححله بعد صعود کند.

پنالتی زنان پرسپولیس: گادوین منشا(پنالتی را به بیرون زد.)، حسین ماهینی،بشار رسن، محمد انصاری، علی علیپور( ضربه اش به تیرک دروازه خورد.)، محسن ربیع‌خواه،سیامک نعمتی( ضربه پنالتی به تیرک دروازه خورد.)

پنالتی زنان نفت آبادان: حسین بغلانی( بیرانوند ضربه را مهار کرد.)، مسعود ابراهیم‌زاده، زبیر نیک نفس( ضربه چیپ او به زیر طاق خورد و بازگشت و توپ گل نشد.)، شیمبا، طالب ریکانی،آگستو سزار، مگنو باتیستا

تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز نیز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که خوزستانی ها برنده این دیدار بودند. دو تیم در پایان 120 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند. در نهایت تیم استقلال خوزستان با نتیجه 4-3 در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

در آخرین دقایق نیمه دوم این بازی فرزاد حاتمی به دلیل خطای خشن به روی آرام طبع از زمین بازی اخراج شد و تراکتورسازی وقت های اضافی را 10 نفره دنبال کرد.

حریف بعدی استقلال خوزستان فردا (چهارشنبه) بعد از بازی استقلال تهران - ایرانجوان در ورزشگاه آزادی مشخص خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید