طغیان سید جلال

کدخبر: ۱۹۴۶۷۷
پرسپولیس در شرایطی در جام حذفی مقابل صنعت نفت مغلوب شد که کاپیتان آنها ادعای جالبی را برای این باخت مطرح کرده است.
طغیان سید جلال

اتفاقات این هفته برنامه 90 تمرکز پرسپولیسی‌ها را به هم ریخته است. این ادعایی است که سید جلال حسینی بعد از شکست پرسپولیس در مقابل صنعت نفت آبادان مطرح کرد. او پس از بازی به شدت از حسین هدایتی و علی اکبر طاهری انتقاد کرد:

-آن روز که گفتم فریب نخورید، الان را می گفتم. الان دادگاهی وجود ندارد که آقای طاهری و هدایتی جوابگو باشند. آقای طاهری و هدایتی هر کاری دارند در دادگاه حل کنند. بازیکن از صبح که بیدار شده دنبال حرف این افراد است. این پول ها به بازیکنان نرسیده است. طاهری و هدایتی هر کاری کردند سند رو کنند. متاسفانه مشکلات بیشتر می شود.

- استانداری می گوید بازی نباشد اما سازمان لیگ بازی را از ساعت 16 به ساعت 14 منتقل می‌کند. امیدوارم مردم فریب نخورند و این مسائل را بدانند. فقط مشکلات را برای پرسپولیس بیشتر می کنند. منظور من این روزها بود که نباید فریب می‌خوردیم. سازمان لیگ می گوید هوا آلوده نیست و باید بازی برگزار شود. وقتی می‌گفتند در این هوا بازی کنید چون پرسپولیس می‌برد، مردم را فریب می دادند.

-داوری را همه دیدند. اولین چیزی که از گرشاسبی می خواهم این است که به داوری اعتراض کند. البته فکر می کنم نتیجه نمی‌دهد. این داور در بازی با پارس جنوبی هم این کار ها را کرد. همین کمک داور از سی متری صحنه را می بیند اما داور از دو قدمی نمی بیند. بازیکن حریف توپ را در آغوش می گیرد اما دستور به ادامه بازی می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید