اکبر عبدی و مریلا زارعی در سوء تفاهم + تصاویر

کدخبر: ۱۹۴۸۰۸
فیلم سینمایی سوء تفاهم ساخته احمدرضا معتمدی با حضور بازیگران سرشناسی چون اکبر عبدی ، مریلا زارعی و کامبیز دیرباز در روزهای پایانی تولید قرار دارد.
نمناک؛ فیلم سینمایی سوء تفاهم به کارگردانی احمدرضا معتمدی با حضور بازیگران سرشناس سینمای کشورمان از حدود یک ماه پیش جلوی دوربین رفت. مریلا زارعی همبازی اکبر عبدی در فیلم سینمایی سوء تفاهم شد.

فیلمبرداری سوء تفاهم حدود یکماه پیش ابتدا در جنوب تهران شروع شد و پس از آن به لوکیشن اصلی فیلم در خیابان طالقانی تهران منتقل شد..

داستان و بازیگران فیلم سوء تفاهم

مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی، پژمان جمشیدی و هانیه توسلی بازیگران اصلی سوء تفاهم هستند.

کامبیز دیرباز و اکبر عبدی در سوء تفاهم

احمدرضا معتمدی در یک گفتگو درباره موضوع سوء تفاهم گفت:قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است. و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان گیری نیز به پیش می رود.

بازیگران مشهور جلوی دوربین سوء تفاهم رفتند

تهیه کنندگی جدیدترین فیلم احمدرضا معتمدی را جلیل شعبانی بر عهده دارد و تلاش گروه بر این است که فیلم را به جشنواره ملی فیلم فجر امسال برسانند.

 

سوء تفاهم با بازی متفاوت اکبر عبدی

سایر عواملی که در این پروژه با معتمدی و شعبانی همکاری می کنند به ترتیب عبارتند از:مدیر فیلمبرداری پیمان شادمانفر، طراح صحنه کیوان مقدم، طراح چهره پردازی مهرداد میرکیانی، صدابردار مهران ملکوتی، طراح لباس سارا سمیعی، تدوین نازنین مفخم، صداگذاری و میکس پرویز آبنار، مدیر تولید پیمان جعفری، دستیار و برنامه ریز حسین فلاح، عکاس نادر فوقانی، دستیار تولید سهراب دادگستر، مدیر تدارکات عطاالله مقدسی، فیلمبردار پشت صحنه محمود نجفی و مشاور رسانه ای علی سعد.

فیلم سینمایی سوء تفاهم ساخته احمدرضا معتمدی

احمدرضا معتمدی (متولد 1340، تهران) کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی ست.او فارغ التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه تهران و دکترای رشته فلسفه از دانشگاه علامه طباطبایی است.پیش از شروع فعالیت در سینما سال ها به نظریه پردازی در حوزه مباحث تئوریک هنر و فلسفه زیبایی شناسی در مطبوعات و کتب، فعال بوده است.معتمدی کارگردانی تجربه گراست؛ تفاوت میان زشت و زیبا و دیوانه از قفس پرید و قاعده بازی بیانگر این نگاه تجربه گرای او در سینماست.

بوف کور، قاعده بازی ، آلزایمر، دیوانه ای از قفس پرید ، زشت و زیبا ، هبوط از آثار سینمایی احمدرضا معتمدی هستند.

مریلا زارعی و کامبیز دیرباز در سوء تفاهم

مریلا زارعی و کامبیز دیرباز در سوء تفاهم

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید