احتیاط مربیان بارسا و رئال در مورد ال کلاسیکو امروز

کدخبر: ۱۹۴۹۸۵
دو تیم رئال مادرید و بارسا امروز دیداری حساس و سرنوشت ساز را در لالیگا برگزار خواهند کرد.
احتیاط  مربیان بارسا و رئال در مورد ال کلاسیکو امروز

رئال مادرید برای نزدیک شدن به صدر جدول و کاهش فاصله با بارسا چاره ای جز پیروزی ندارد و بارسا نیز می تواند با کسب 3 امتیاز قدم بزرگی برای فتح لالیگا بردارد.

 رونالدو در هفته های اخیر روند خوب خود را بازیافته و در 7 بازی آخر موفق به زدن 8 گل شده و در سمت مقابل مسی از ابتدای فصل آماده بوده و با اقتدار در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد.

 در ترکیب رئال مادرید هیچ بازیکن غایبی وجود ندارد و همه ستاره های زیدان آماده این دیدار هستند؛ اما با توجه به اینکه گرت بیل به تازگی از بند مصدومیت رها شده بعید است در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد.

 اما در ترکیب بلوگرانا دمبله، آلکاسر، دلوفئو و اومتیتی غایب هستند تا کار والورده برای چینش آرایش هجومی دشوار باشد.

 بارسا در 20 بازی از 23 بازی آخر خود در لالیگا پیروز شده و حداقل 2 گل در 21 بازی آن به ثمر رسانده است تا با اقتدار در صدر جدول قرار گیرد. اما از آن سو رئال مادرید نیز در 32 بازی آخر خانگی خود در لالیگا تنها 2 بار مغلوب شده و 5 بازی از 7 مسابقه آخر خود موفق به ثبت کلین شیت شده است.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا متعقد است شانس بیشتری نبست به رئال مادرید برای پیروزی در ال کلاسیکو ندارند.« داشتن مالکیت توپ به معنای به دست آوردن پیروزی نیست. هر تیمی که از موقعیت های گل خود بهره بیشتری ببرد پیروز خواهد شد. مالکیت توپ به ایجاد موقعیت کمک می کند اما باید آن ها را تبدیل به گل کرد تا پیروز شد. حریف در ضد حمله خطرناک است.»

پیروزی در این بازی اختلاف بارسلونا با مادرید را به 14 امتیاز افزایش خواهد داد. والورده در این باره گفت:« این پیروزی به تنهایی نمی تواند شانس مادرید را برای قهرمانی از بین ببرد. ما به فرضیات فکر نمی کنیم. زمان زیادی از لالیگا باقی مانده است.به خاطر شکست ناپذیری مان از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار نیستیم. چنین بازی هایی به رتبه دو تیم در جدول ربطی ندارد. این دیدار ها خاص هستند و فاصله ها اهمیت ندارد. مادرید در خانه بازی می کند و در این جا قدرتمند است. هیچ تیمی شانس بیشتری برای پیروزی ندارد. هر دو تیم در شرایط خوبی به این بازی می رسند. برای ما و مادرید این بازی اهمیت زیادی دارد و ما آماده هستیم. شاید این پیروزی کمی برای مادرید بیش از ما مهم تر باشد اما آن قابل توجه نیست.می خواهیم به نحوی بازی کنیم که انگار آخرین دیدارمان است. هیچ چیزی تا پایان نوشته شده نیست. به کم شدن اختلافمان با مادرید فکر نمی کنم. ما تنها به نکات مثبت فکر می کنیم.»

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید نیزمعتقد است شکست برابر بارسلونا در لالیگا باعث نمی شود شانس قهرمانی در این رقابت ها را از دست بدهند.«احساس خوبی داریم. قبل از تعطیلات باید این بازی را انجام دهیم و آماده هستیم تا بازی بزرگی را به نمایش بگذاریم. این دیدار سخت ترین بازی فصلمان خواهد بود. ال کلاسیکو ها همیشه زیبا و سخت هستند. بازیکنان برای چنین بازی هایی خود را به خوبی آماده می کنند.شکست ما در این بازی به معنای از دست دادن جام نیست چون لالیگا خیلی طولانی است.حریف تیم خیلی خوب و قوی است. این تیم صدرنشین است اما تنها برد مادرید برایم مهم است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید