تمجید کاوه رضایی از همسرش +عکس

کدخبر: ۱۹۵۲۳۸
مهاجم سابق استقلال و ستاره کنونی باشگاه شارلوآ حضور همسرش و حمایت‌های او را در موفقیت کنونی‌اش دخیل می‌داند.
تمجید کاوه رضایی از همسرش +عکس

کاوه رضایی بر خلاف پیش‌بینی‌ها فصل فوق‌العاده‌ای را در بلژیک پشت سر می‌گذارد. او 9 گل در لیگ بلژیک به ثمر رسانده و 5 پاس گل هم داده. این یعنی فصلی رویایی برای مهاجمی که نخستین سال حضورش در یک لیگ اروپایی را سپری می‌کند.

کاوه در این باره می‌گوید: «هیچ‌کس در ایران انتظار نداشت اینقدر سریع با فوتبال بلژیک و تیم شارلروا هماهنگ شوم. امروز نتایج قابل مشاهده است و سر و صدای این موفقیت به همه جا رسیده. جایی که پیش از خروج به شدت تحت‌نظر بودم و تمام این مسائل باعث می‌شوند تا کارهای بیشتری انجام بدهم. می‌خواهم به کسانی که تردید داشتند، نشان بدهم انتخابم درست بوده است.»

ملی‌پوش ایرانی تیم شارلروا که با به ثمر رساندن 9 گل در فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک یکی از برترین گلزنان رقابت‌ها است، صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «این مساله همیشه در ذهن من است که می‌خواهم هر روز پیشرفت کنم و دوست دارم این پیشرفت را ببینم. به همین خاطر سخت کار می‌کنم. اهداف شخصی بلندپروازانه‌ای برای خودم در نظر گرفته‌ام. کار در شارلروا سخت‌تر می‌شود و ما باید بیشتر کار کنیم تا به پیروزی برسیم.

کاوه رضایی سپس با اشاره به نقش همسرش در موفقیت‌های اخیرش در فوتبال باشگاهی بلژیک می‌گوید: «او همه چیز را قربانی کرد تا به من در بلژیک بپیوندد و کمکم کند. به لطف حضورش می‌توانم تلاش صددرصدی‌ام را معطوف به فوتبال کنم. اگر همسرم خودش را قربانی نمی‌کرد، امروز در این جایگاهی که هستم نبودم و به این نتایج نمی‌رسیدم.»

کاوه رضایی و همسرش

مهاجم 25 ساله شارلروا در واکنش به جدایی احتمالی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا و وجود پیشنهادهای متعدد از بلژیک و خارج از این کشور می‌گوید: «من تازه به بلژیک آمده‌ام و در آغاز ماجرایی در شارلروا هستم. تنها موضوعی که امروز برای من مهم است گلزنی و ادامه مسیر پیشرفت خواهد بود. اگر هم پیشنهادهایی وجود داشته باشد بستگی به نظر باشگاه شارلروا دارد. باشگاه این پیشنهادها را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و سپس به یک راه‌حل می‌رسیم.»/ ایلنا 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید