خدمات گسترده آمبولانس هوایی در جام جهانی فوتبال

کدخبر: ۱۹۵۲۷۱
آمبولانس هوایی مسکو آمادگی خود را برای تامین بخشی از امنیت این شهر در طول جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرد.
خدمات گسترده آمبولانس هوایی در جام جهانی فوتبال

به گزارش سایت اسپورتس روسیه، مرکز آمبولانس هوایی مسکو آماده انجام وظایف خود جهت تامین امنیت این شهر در طول برگزاری دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال است.

کریل، مدیر مرکز بین‌المللی آموزش و تکنولوژی آمبولانس هوایی مسکو در این رابطه به خبرنگاران گفت: ما سال آینده جام جهانی فوتبال را پیش‌رو داریم و خدمه پزشکی هوایی مهیای خدمت‌رسانی و تامین بخشی از امنیت مسکو در طول رقابت‌ها است. ما حتی امکان فرود هلی‌کوپترهای خود در محل‌های مشخص شده برای جام جهانی 2018 را بررسی کرده‌ایم. 

آمبولانس هوایی مسکو در سال 2017 میلادی به درخواست مرکز اورژانس پزشکی تاکنون 875 پرواز ماموریتی را انجام داده که شامل تصادف‌ها و انتقال افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی بود. این آمبولانس همچنین بیش از 600 تن آب روی آتش‌سوزی‌های به وقوع‌ پیوسته ریخته است.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 مربوط به خوشحالی معاون نخست‌وزیر این کشور از تعیین حق پخش تلویزیونی و امکان تماشای دیدارها به صورت مستقیم برای مردم روسیه از خانه‌های‌شان است.

ویتالی موتکو که ریاست کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه را بر عهده دارد در این رابطه می‌گوید: همان‌طور که انتظار داشتیم مشکل حق پخش‌ تلویزیونی جام جهانی 2018 فوتبال توسط فیفا در روزهای پایانی سال 2017 حل شد و فقط مسائل کوچکی باقی‌مانده است. خوشحالم که مردم روسیه می‌توانند در خانه‌های خود به تماشای دیدارهای جام جهانی 2018 بپردازند و این اتفاق مهم را به آنها تبریک می‌گویم.

فیفا روز جمعه گذشته اعلام کرده بود که با کنسرسیوم روسی 2SPORT2 برای پخش تلویزیونی دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال به توافق رسیده است.

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید