استفاده از اینترنت پر سرعت در قطار ها سریع السیر کره جنوبی

کدخبر: ۱۹۵۳۰۳
المپیک زمستانی سال 2018 به زودی در کره جنوبی برگزار خواهد شد و این بازی های محلی برای استفاده بیشتر از تکنولوژی برای توریست ها و تماشاگران این بازی ها خواهد بود.
استفاده از اینترنت پر سرعت در قطار ها سریع السیر کره جنوبی

 این رویداد فرصتی است تا چشم بادامی ها فناوری های قدیمی تر خود را برای ارائه به تعداد بالای توریست هایی که قرار است به کشور بیایند، به روز کنند. برای دستیابی به این هدف، اخیراً سامسونگ با همکاری اپراتور مخابراتی «KT»، فناوری «LTE-R» را با موفقیت آزمایش کرده اند؛ تکنولوژی ای که برای اولین بار در دنیا آزمایش شده و اینترنت پر سرعت را برای قطارهای سریع السیر فراهم می کند.

LTE-R که در واقع حرف «R» آن اشاره به راه آهن (Railway) دارد، فناوری است که به عنوان نسل آتی تکنولوژی ارتباطی برای قطارهای هوشمند محسوب می شود و امکان مکالمه و ارسال و دریافت اطلاعات با سرعت بالا و به صورت پایدار در قطارهای در حال حرکت را فراهم می کند.

همچنین با فناوری های قدیمی تر از جمله VHF (فرکانس های بسیار بالا) سازگار است و یکی از اشکالات اصلی LTE را نیز مرتفع می کند: عدم کارکرد مطمئن در سرعت های بالا. یکی از قابلیت های دیگر LTE-R فراهم کردن ارتباط بین اپراتورهای قطار با مرکز کنترل راه آهن است.

LTE-R بر خلاف LTE می تواند به خوبی در قطارهای سرعت السیر پیاده سازی شود و با اطمینان کار کند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید