استقلال به خاطرشکایت خودی ها محروم می شود؟ / مرفاوی:هنوز طلبم را نگرفتم

کدخبر: ۱۹۵۴۰۵
صمد مرفاوی بابت مطالبات ۷ سال پیش خود مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلبکار است و برای دریافت مطالبات خود چندین بار به باشگاه استقلال مراجعه کرده و حتی به فدراسیون فوتبال نیز نامه نوشته است.
 استقلال به خاطرشکایت خودی ها محروم می شود؟ / مرفاوی:هنوز طلبم را نگرفتم

سرمربی سابق استقلال که حتی حکم کسر امتیاز از این تیم را دارد در کش و قوس اولتیماتوم AFC به باشگاه‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای چندین بار علیه مسئولان این باشگاه موضع گرفت و اعلام کرد که چرا برای پرداخت مطالبات وی اقدامی نمی‌شود. بعد از این اتفاقات بود که مسئولان باشگاه استقلال با مرفاوی تماس گرفتند و وی را به باشگاه دعوت کردند اما نشست طرفین برای تسویه‌حساب با خوبی تمام نشد و در نهایت هر دو طرف به نتیجه نرسیدند.بعد از این اتفاق صمد مرفاوی اعلام کرد که مسئولان باشگاه از من خواسته‌اند نیمی از طلب ۱۳۰ میلیونی‌ام را ببخشم در حالیکه ۷ سال به من بی‌احترامی شده است. با این وجود من حتی یک ریال هم از مطالباتم نمی‌بخشم و حقم را تمام و کمال می‌خواهم. در شرایطی که اکثر خبرگزاری ها از پرداخت طلب مرفاوی از سوی باشگاه استقلال خبر داده بودند اما وی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم این موضوع را تکذیب کرد و با این شرایط هنوز هم محرومیت دور سر استقلال می چرخد.

صمد مرفاوی به این خبررگزاری گفته:« من تعجب می‌کنم که برخی اعلام کرده‌‌اند باشگاه استقلال طلب مرا داده است. تا به امروز من هیچ پولی بابت طلب 130 میلیونی‌ام از باشگاه استقلال دریافت نکرده‌ام و این خبر حقیقت ندارد!من نمی‌دانم چرا باشگاه استقلال این‌قدر بحث طلبم را که زیاد هم نیست، بزرگ کرده است و بحث حذف از آسیا را مطرح کرده‌اند. آنها با این کار می‌خواهند مرا مقابل هواداران استقلال قرار دهند. طلب من پول زیادی نیست که این‌قدر می‌خواهند این موضوع را بزرگ جلوه دهند. استقلالی‌ها این همه طلب میلیاردی را داده‌اند، ولی هنوز طلب مرا پرداخت نکرده‌اند. نمی‌دانم چرا این موضوع را این‌قدر کش می‌دهند!»

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود استقلال به خاطر طلب او در خطر حذف از آسیا قرار دارد، اظهار داشت:« من فقط بحث طلبم از استقلال را به AFC اطلاع دادم و اگر هر اتفاقی برای استقلال بیفتند مدیران باشگاه مقصر هستند. من حقم را می‌خواهم و چیز اضافه‌ای از استقلال نمی‌خواهم. هفت سال است که این ماجرا ادامه دارد، ولی مدیران این باشگاه هیچ توجهی به طلب من و دیگران نکرده‌اند! حالا هم بهتر است موضوع خطر حذف از آسیا را به گردن من نیندازند. اگر هم اتفاقی رخ دهد من به هیچ عنوان مقصر نیستم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید