چهارشنبه اتمام بارندگی!

کدخبر: ۱۹۵۵۶۹
براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، از پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده با پایداری و سکون نسبی جو افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، روز سه شنبه سامانه بارشی در دامنه های زاگرس مرکزی وجنوبی، مناطقی از جنوب غرب، مرکز، البرزشرقی، شرق سواحل دریای خزر، مناطقی از شرق و شمال شرق کشور فعال بوده است.

بر همین اساس، ابرناکی، بارش باران، وزش باد شدید، کاهش نسبی دما و در مناطق کوهستانی و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود و بارش در شمال خوزستان، لرستان، جنوب همدان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه وبویراحمد، از شدت بیشتری برخوردار است.

این گزارش می افزاید،  این سامانه در روز چهارشنبه در شمال شرق وشرق کشور سبب وزش باد شدید می شود و به تدریج از کشور خارج می شود.

بر اساس این گزارش، پیش از اواخر سه شنبه و روز چهارشنبه دریای خزر و روزهای سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود. از پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده با پایداری و سکون نسبی جو افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید