کُشتی با سحر قریشی؛ مهنازافشار روی تشک A، یکتا ناصر روی تشک B!

کدخبر: ۱۹۵۵۸۹
ایران آرت: همین ایران‌آرت خودمان را بچرخید تا ببینید ما حتی وقتی نمی‌خواهیم، مجبور می‌شویم گاهی در روز یکی دو بار به اخبار و حواشی پیرامون او بپردازیم.
کُشتی با سحر قریشی؛ مهنازافشار روی تشک A، یکتا ناصر روی تشک B!

سحر قریشی بی‌تردید پرحاشیه‌ترین سلبریتی امروز ایران است؛ باور ندارید؟ همین ایران‌آرت خودمان را بچرخید تا ببینید ما حتی وقتی می‌خواهیم چند روز به مخاطبانمان استراحت بدهیم و چند روزی خبری درباره او منتشر نکنیم، مجبور می‌شویم گاهی در روز یکی دو بار به اخبار و حواشی پیرامون بپردازیم. حالا اگر حواشی‌ای که او ایجاد می‌کند یا برایش ایجاد می‌شود، تنها دامن خودش را می‌گرفت، ماجرا از جانبی دیگر قابل تحلیل بود، اما اغلب جنجال‌هایی که او به پا می‌کند، پای دو سه نفر دیگر و گاه جماعتی را وسط میدان حواشی می‌کشاند.

 همین هفته پیش بود که انتشار اظهار نظری نه‌چندان تازه از او درباره موافقتش با ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه‌ها، کلی مخالف‌خوانی به بار آورد و مهم‌ترین رویارویی را با مهناز افشار ساخته و پرداخته کرد.

حالا پس از این رویارویی زنانه در سینمای ایران، نوبت نزاع دیگری است که امروز احتمالا داغ شود. حالا البته این بار سحر قریشی نقش مستقیمی در آن نداشته است؛ همین نشان می‌دهد که شاید دیگر به حضور مستقیم او در به‌پا‌کردن جنجال نیازی نیست و انتشار یک پوستر که نقشی از او در آن دیده شود هم می‌تواند واکنش‌ها علیه او را برانگیزد. اما ماجرا چیست؟

سحرکش‌ها! از مهناز افشار تا یکتا ناصر

ماجرا این‌بار نه به اظهار نظری از قریشی مربوط است نه به سوتی‌ای خانمان‌برانداز از او در یک مصاحبه. حالا پوستر یک فیلم با نام «کارگر ساده نیازمندیم» با بازی او جنجالی شده است. شاکی کیست؟ یکتا ناصر، دیگر بازیگر فیلم. چه گفته؟ بخوانید: «همواره در انتخاب فیلم هایى که در آن ایفاى نقش کرده ام جایگاه نامم در تیتراژ یا تبلیغات آن یا بى اهمیت بوده یا دست کم در اولویت هاى دهم به بعد قرار داشته چون خودم بعد از گذشت مدت کوتاهى اگر فیلمى را دوست داشته باشم هرگز توالى اسم ها در تیتراژش را به یاد نمى آورم و فقط جذابیت هاى هنری اش را به خاطر می سپارم.» او در ادامه یادداشت آورده است: «در سینماى روز دنیا معمولاً توالى اسم ها در تیتراژ بر اساس نقش هاى اول است ولى در سینماى ما در خیلى از موارد بر اساس کسوت یا جایگاه است.»

اما این بازیگر انتقاد خود را از قرار گرفتن نام سحر قریشی زودتر از اسم او در پوستر «کارگر ساده نیازمندیم» این گونه اعلام می کند: «در این فیلم بعد از اسم آقاى پسیانى بزرگوار (البته فقط در پخش خانگى آن) به یک باره نه جایگاه مهم است نه سن و نه میزان حضور در فیلم و نه… و ظاهرا فقط حواشى یک بازیگر و شاید تعداد دنبال کننده هایش در اینستاگرام مهم است… براى خودم متاسف نیستم، براى سحر قریشى هم نیستم، براى کسانى متاسفم که فکر می کنند به این طریق فروش یک فیلم را بالا می برند و در ضمن به جوانان و دوستداران سینما مسیر اشتباه و غلط را نشان می دهند.» یکتا ناصر در پایان با کنایه می نویسد: «این یادداشت قابل توجه کسانی است که معتقدند، منوچهر هادی همسر او برای انتخاب او به عنوان بازیگر در فیلم ها و سریال هایش پارتى بازى می کند».

با توجه به کاراکتری که از سحر قریشی سراغ داریم او این حمله را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید