ژاپن رهبر بازار ارزهای دیجیتال می شود

کدخبر: ۱۹۵۶۵۴
بررسی های کارشناسی نشان می دهد رشد بازار ارزهای دیجیتال در سال 2018 هم ادامه می یابد و ژاپن در این بازار رتبه اول را کسب می کند.
ژاپن رهبر بازار ارزهای دیجیتال می شود

به گزارش ونچربیت، بررسی های موسسه تحقیقاتی ویوز در این زمینه نشان می‌دهد که میزان اعتماد به فناوری ها و ارزهای دیجیتال در سال 2018 افزایش می‌یابد.

بر اساس این بررسی که از طریق مصاحبه با 678 سرمایه گذار مشهور حوزه ارزهای دیجیتال در اتحادیه اروپا، آمریکا، ترکیه، برزیل، روسیه و چند کشور دیگر صورت گرفته، 90 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشته اند که آینده بازار ارزهای دیجیتال روشن است و چشم انداز سرمایه گذاری درازمدت در آن مثبت است.

29 درصد گفته اند که قصد دارند در این بازار به طور کوتاه مدت سرمایه گذاری کنند و 22 درصد هم گفته اند برای تنوع بخشیدن به دارایی های خود در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند. 18 درصد نیز علت این مساله را کنجکاوی دانسته اند. 22 درصد نیز اظهار داشته اند بر این باورند که قیمت هر بیت کوین از 20 هزار دلار فراتر خواهد رفت.

اکثر سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در حوزه دیگری سرمایه گذاری نکرده اند و تنها 32 درصد آنها در زمینه سهام و 14 درصد در املاک سرمایه گذاری کرده اند. 17 درصد هم از سود سپرده های بانکی خود استفاده می کنند.

54 درصد سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال 25 تا 34 سال سن داشته اند و 24 درصد آنها 35 تا 44 ساله بوده اند. همچنین 77 درصد این افراد به این سوال که سرمایه گذاری خود در زمینه ارزهای دیجیتال را در سال 2018 افزایش می دهند یا خیر پاسخ مثبت و 7 درصد پاسخ منفی داده اند. 16 درصد نیز هنوز در این زمینه تصمیم نگرفته اند. برترین کشورهایی که در زمینه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند نیز عبارت بوده اند از ژاپن، روسیه، کره جنوبی و آمریکا.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید