برادر معاون اول تحت‌الحفظ به محل کارش می رود

کدخبر: ۱۹۵۶۷۱
ایلنا: یک منبع آگاه گفت: با توجه به مسئولیت‌های بالای اقتصادی مهدی جهانگیری و معلق ماندن بسیاری از امور به سبب بازداشت وی این تصمیم گرفته شد که تحت الحفظ به محل کار خود برود و اوراقی که لازم است با امضای ایشان باشد، اعم از صورتجلسه‌ها و چک‌ها را امضا کند و برخی امورات دیگر را انجام دهد.
برادر معاون اول تحت‌الحفظ به محل کارش می رود

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص خبر آزادی مهدی جهانگیری گفت: ایشان چند روز است برای انجام برخی امور به صورت تحت الحفظ به دفتر کار خود در خیابان فرشته می روند و بعد از اتمام کار دوباره با ماموران امنیتی به محل بازداشت خود منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند ایشان با کاهش برخی محدودیت‌ها آزاد شده‌اند یا می‌تواند به خانه خود برود صحت ندارد. با توجه به مسئولیت‌های بالای اقتصادی مهدی جهانگیری و معلق ماندن بسیاری از امور به سبب بازداشت وی، این تصمیم گرفته شد که تحت‌الحفظ به محل کار خود برود و اوراقی که لازم است با امضای ایشان باشد، اعم از صورتجلسه‌ها و چک‌ها را امضا کند و برخی امورات دیگر را انجام دهد.

این منبع آگاه در خصوص حامد واحدی دیگر متهم این پرونده و خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران گفت: ایشان نیز همچنان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید