طرح استیضاح 2 وزیر تقدیم هیات رئیسه مجلس شد

کدخبر: ۱۹۵۶۷۵
فارس نوشت: نماینده سبزوار در مجلس از تقدیم طرح استیضاح محمود حجتی با ۹۵ امضاء به هیأت رئیسه مجلس خبرداد.
طرح استیضاح 2 وزیر تقدیم هیات رئیسه مجلس شد

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با 95 امضاء به هیأت رئیسه مجلس خبرداد.

وی به عدم تحقق وعده‌ها، کوتاهی در رسیدگی به وضعیت کشاورزان به‌ویژه گندم‌کاران و چغندرکاران، رهاسازی قنوات کشور، قصور در پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در روستاها و در میان عشایر و بی‌توجهی به اقتصاد دامداران، به‌عنوان برخی محورهای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ما خود از طرفداران آقای حجتی هنگام معرفی ایشان به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بودیم و برای ایشان در مجلس رأی جمع می‌کردیم اما بی‌توجهی ایشان به ضرورت تحقق شعارها و وعده‌هایشان و نیز عدم اهتمام به سند چشم‌انداز و برنامه‌های توسعه ما را مجبور به استیضاح ایشان کرد.

انتخاب نیز از تقدیم درخواست استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

استیضاح علی ربیعی در حالی تقدیم هیات رییسه شد که او از تیرماه سال 95 تا کنون چند باری از زیر تیغ استیضاح به سلامت عبور کرده و هر بار به دلیلی، استیضاح او منتفی شده بود.

با این وجود، این بار استیضاح او با 34 امضا قطعی شده است. عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این موضوع در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: مقصودی نماینده مردم سبزوار که به نمایندگی از وکلای دیگر در این جلسه حضور داشت، از توضیحات ربیعی قانع نشد لذا درخواست استیضاح وزیر کار به هیئت رئیسه مجلس ارسال شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید