تراکتور، سیزدهمین قربانی دبل‌های برانکو

کدخبر: ۱۹۵۹۴۳
پرسپولیس، اولین دابل این فصل لیگ برتر را مقابل مربی بدست آورد که سال‌ها برای‌شان گربه سیاه محسوب می‌شد.
تراکتور، سیزدهمین قربانی  دبل‌های برانکو

 دقیقه ۸۹ بازی با فولاد، رحیم زهیوی اجازه نداد اولین دابل فصل لیگ برتر به نام پرسپولیس بخورد. در آن هفته، هیچ تیم دیگری هم نتوانست به این عنوان برسد تا این هفته، دوباره پرسپولیس فرصت شکست تراکتورسازی و ثبت اولین دابل لیگ هفدهم را داشته باشد. البته این بار، آن‌ها این عنوان را با ذوب آهن و سیاه جامگان که به صورت همزمان بازی کردند و در هر دو بازی رفت و برگشت حریف‌شان را بردند، شریک شدند.

پرسپولیس برانکو در سال‌های اخیر، تجربه دابل کردن سپاهان، فولاد، سایپا، گسترش فولاد، پدیده، نفت تهران، سیاه جامگان، ماشین سازی، صبا، ملوان، راه آهن و استقلال اهواز را داشت حالا، تراکتورسازی هم به این فهرست اضافه شد تا اولین تیمی باشد که در این فصل مقابل سرخپوشان تهران دابل می‌شود.

۱۳ تیم تا امروز، در یک فصل مقابل پرسپولیس برانکو دابل شده‌اند و این فهرست تا پایان لیگ می‌تواند کامل‌تر شود. استقلال، ذوب آهن، صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، پارس جنوبی و سپیدرود، تیم‌های جدیدی هستند که در صورت برد پرسپولیس در بازی برگشت، به فهرست برانکو اضافه خواهند شد. فعلا پرسپولیس، اولین دابل فصل را بدست آورد و فاصله تا تیم دوم را به ۹ امتیاز رساند تا با خیال راحت‌تری، به هفته‌های باقی مانده لیگ برتر فکر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید