پسر ۱۳ ساله که از پوتین هدیه دریافت کرد!

کدخبر: ۱۹۶۰۰۹
رئیس جمهوری روسیه برای یک پسر بچه ۱۳ ساله روس که با تازگی چندین عمل به خاطر سرطان مغز انجام داده است، یک هدیه ویژه که آرزوی این پسربچه بود خریداری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، به پسری از روستای پریلوکی که از سرطان مغز رنج می‌برد یک رایانه اهدا کرد.

سرگئی تیموفیف پسری 13 ساله که از سرطان مغز رنج می برد، بعد از اینکه چندین عمل جراحی روی او انجام شد، بعد از آخرین عمل او احساس کرد که حالش بهتر و رو به بهبود است و می خواست که مهارت های لازم را یاد بگیرد.

چند وقت پیش تولد سرگئی بود و او خیلی دلش می خواست که برای تولدش یک کامپیوتر هدیه بگیرد. ولی خانواده او به خاطر اینکه تمام پولهایشان را برای درمان او پرداخت کرده بودند دیگر پولی نداشتند که بتوانند خواسته او را برآورده کنند.

مادر سرگئی تصمیم می‌گیرد که این آرزوی پسرش را برای رئیس جمهوری روسیه مطرح کند. او بعد از تشریح شرایط پسرش می‌نویسد که پسرش خیلی اجتماعی است و دوستان زیادی دارد. و الان نیاز دارد که توسط دوستانش حمایت شود ولی وسیله ارتباطی ندارد تا بتواند با آنها ارتباط برقرار کنند و این دوران را به راحتی پشت سر بگذارد.

بعد از این درخواست از طرف ریاست جمهوری به این پسر یک عدد کامپیوتر تحویل داده می‌شود. مادر سرگئی گفت که پسرش بعد از دیدن کامپیوتر و بر آورده شدن آرزویش از خوشحالی گریه کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید