عزت الله ضرغامی:

9 دی 1388 روز اعتراض ملت ایران به انحراف‌ها بود

کدخبر: ۱۹۶۰۴۳
ایرنا: عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: 9 دی سال 1388 روز پیوند ملت ایران با دین مبین اسلام، نظام، انقلاب و ولایت فقیه و اعتراض آنان به برخی انحراف‌ها و زیاده خواهی ها بود.
9 دی 1388 روز اعتراض ملت ایران به انحراف‌ها بود

سید عزت الله ضرغامی روز شنبه در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در یاسوج اظهار داشت: ملت ایران در این روز اقدام مهمی کردند به طوری که می‌توان آن را یک انقلاب نامید زیرا اوج بصیرت، درک، فهم و رفتار عقلانی مردم بود که به‌طور خودجوش و فراگیر انجام شد.

وی افزود: حضور قشرهای مختلف ملت ایران در حماسه 9 دی سال 1388 با وجود داشتن تفکرهای مختلف ثابت کرد که تحمل اهانت به مقدسات دینی را ندارند و هرگز ولی فقیه را تنها نخواهند گذاشت.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور بیان کرد: ملت ایران در 9 دی سال 1388 با خلق حماسه‌ای ماندگار توطئه شوم استکبار جهانی و به‌ویژه آمریکا برای براندازی نظام و انقلاب را خنثی کردند.

ضرغامی عنوان کرد: فتنه سال 1388 علاوه بر آنکه پیچیده و ویرانگر بود سبب مخلوط شدن حق و باطل با یکدیگر نیز شد به‌گونه‌ای که تشخیص آنها را دشوار می‌کرد.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: تقلب در انتخابات ریاست جمهوری نیز یک مسأله واهی بود و در فتنه سال 1388 چند نفر کشته و مصدوم شدند و خسارت‌های زیادی نیز به کشور وارد آمد.

وی افزود: با توجه به فاصله حدود 11 میلیونی آرا در این انتخابات به هیچ وجه امکان تقلب نبود و رهبر معظم انقلاب نیز برای گرفتن بهانه از مدعیان، فرمودند که چنانچه اعتراضی وجود دارد به آن رسیدگی می‌شود.

ضرغامی عنوان کرد: برخی اعتراض‌های کنونی در کشور به دلیل وجود مشکلات اقتصادی به هیچ وجه به معنای مقابله و ضدیت با نظام و انقلاب نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید