شباهت عجیب برادر برانکو به ایرج طهماسب + عکس

کدخبر: ۱۹۶۰۵۵
انتشار عکس برادر برانکو که روز گذشته برای مربیگری پرسپولیس وارد تهران شد و شباهت جالبش با ایرج طهماسب سوژه بسیاری از کاربران در فضای مجازی شد.

نمناک؛ زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته به تهران آمد تا در کنار برادرش سکان هدایت سرخ پوشان پایتخت را به دست بگیرد. زلاتکو ایوانکوویچ به عنوان مربی در کنار برادرش برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیمپرسپولیس تهران نشست. اما ماجرا به همین جا ختم نمیشود.

انتشار عکس زلاتکو ایوانکوویچ در رسانه ها ذهن کاربران را به سمت شباهت جالب برادر برانکو با ایرج طهماسب هنرمند سرشناس کشورمان کشاند و این به یکی از سوژه های داغ فضای مجازی تبدیل شد.

عکسی از شباهت جالب برادر برانکو به ایرج طهماسب

زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس است که روز گذشته برای مربی گری پرسپولیس به تهران آمد.

زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو در تمرینات تیم پرسپولیس

زلاتکو ایوانکوویچ در سال 2005 برای یک فصل به ایران آمد و هدایت تیم برق شیراز را در دسته برتر بر عهده گرفت ولی پس از آن دوباره به اسلوبودا بازگشت و برای چهار سال در آن جا حضور داشت.

شباهت زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو به ایرج طهماسب

ایرج طهماسب را همه ما با نام کلاه قرمزی میشناسیم. این هنرمند کشورمان فعالیت هنری اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله ، یکی بود یکی نبود ، دختر شیرینی فروش ، کلاه قرمزی و سروناز ، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه را در کارنامهٔ هنری اش دارد.

شباهت ایرج طهماسب به برادر برانکو 

طهماسب همچنین در مجموعه های آرایشگاه زیبا ، النگ و دولنگ ، خانوادهٔ عجیب و کلاه قرمزی به نقش آفرینی پرداخته و در برنامهٔ صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه قرمزی در تلویزیون ، به عنوان مجری حضور داشته است.

ایرج طهماسب هنرمند سرشناس کشورمان

ایرج طهماسب سالهاست که با مجموعه کلاه قرمزی در تلویزیون شناخته میشود و طبق اخبار رسیده قرار است مجموعه کلاه قرمزی نوروز 97 دوباره روی آنتن برود. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید