دستگیری تجمع کنندگان هنجارشکن در پرند و تاکستان

کدخبر: ۱۹۶۲۳۴
مهر : فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری ۷ اغتشاشگر در پرند خبر داد.

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی شامگاه یکشنبه اظهار داشت: ۳ زن و ۴ مرد که از لیدرهای اغتشاش شب گذشته در پرند بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان این که احتمال خطر برای مردم در تجمعات غیر قانونی وجود دارد، گفت: مردم عزیز ترجیحا فقط برای انجام امور واجب در سطح شهر تردد کنند.

بر اساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم پیش از این نیز از دستگیری فردی با هویت «ر.ع» که اقدام به انتشار فراخوان تجمع اعتراضی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهر رباط کریم کرده و افراد را به اغتشاش تشویق می کرد، خبر داده بود.

همچنین ایلنا نوشت: در ناآرامی‌های یکشنبه شب تاکستان، تعدادی از افراد بازداشت شدند.

یک مقام مطلع در مورد اتفاقات یکشنبه شب تاکستان گفت: عده‌ای از مردم با وجود اینکه هیچ مجوزی برای تجمع صادر نشده بود، برای بیان اعتراضات خود نسبت به وضعیت معیشتی و گرانی برخی کالاها به سطح شهر آمدند اما گروهی اغتشاش‌گر با ورود به میان مردم دست به اقدامات هنجارشکنانه زدند.

وی ادامه داد: این افراد فرصت طلب که هیچ دغدغه مردم را ندارند، با سوءاستفاده از موقعیت اقدام به تخریب حوزه علمیه تاکستان و برخی از اماکن دولتی کردند که با ورود نیروهای یگان ویژه و پراکنده کردن افراد، شهر به آرامش برگشته است.

وی گفت: ماموران برخی از این اغتشاشگران را بازداشت و تحویل مقامات قضایی دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید