با وجود اعلام خبرگزاری ها مبنی بر گفت و گوی رییس جمهور با مردم، این برنامه از صدا و سیما پخش نشد

بایکوت روحانی

کدخبر: ۱۹۶۲۶۵
روزنامه قانون: روز پر سر و صدا برای دولتی ها سپری شد. در ساعات اولیه بود که خبرنگار روزنامه ایران و توییتر این روزنامه در خبری اعلام کردند که حسن روحانی امشب(شب گذشته) درباره اعتراضات مردم در کشور با مردم صحبت می‌کند، اما ساعتی نگذشت که این خبر از سوی برخی خبرگزاری ها تکذیب شد.
بایکوت روحانی

 البته ماجرا به اینجا ختم نشد. چند ساعت بعد از تکذیب خبر سخنرانی حسن روحانی، خبرگزاری ایسنا در خبری اعلام کرد که رییس جمهور در یک برنامه ضبط شده با مردم صحبت خواهد کرد.

در خبر این رسانه آمده بود که دوربین‌های صدا و سیما به پاستور رفته اند تا این گفت و گو را ضبط کنند؛ بعد از اندکی، سایت ها و خبرگزاری ها این خبر را به نقل از خبرگزاری مذکور منتشر کردند ولی در نهایت و در زمان مقرر برای پخش این گفت و گوی تلویزیونی بعد از انتشار طولانی آگهی،متاسفانه این برنامه پخش نشد.

حق صحبت با مردم برای رییس جمهور

بی شک جنجال تایید و تکذیب خبر گفت و گوی روحانی با مردم باعث دلسردی مردم می‌شود و جامعه تصور می کنند که حتی سخنان رییس قوه مجریه نیز سانسور می شود. اما به دور از هرگونه موضع گیری باید مسئولان مربوط پاسخ دهند که دلیل عدم پخش این برنامه از سوی صدا و سیما چه بوده است؟!

این در حالی است که برخی رسانه ها و کانال های خبری، ویدئوی صحبت های روحانی در جلسه هیات دولت را برنامه وعده داده شده دانستند. بی شک حسن روحانی به عنوان رییس جمهور ایران، حق دارد تا با مردم به صورت بی پرده و رو در رو و تلویزیونی گفت و گو کند. او می تواند در گفت و گو با مردم حجم اعتراضات را کاهش دهد اما لازمه این اتفاق صحبت صریح با اقشار مختلف جامعه در سریع ترین وقت ممکن است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید