خدمت بزرگ منصوریان به استقلال !

کدخبر: ۱۹۶۳۴۷
علیرضا منصوریان با اینکه در نتیجه گیری بد چند بازی ابتدای فصل اخیر استقلال مقصر بود اما خدمت بزرگی به مدیران و سرمربی فعلی این تیم کرد.
خدمت بزرگ منصوریان به استقلال !

استقلال از زمانی که شفر هدایت استقلال را برعهده گرفته شرایط متفاوتی را تجربه  می کند و در این مدت آبی ها در 10 بازی در لیگ برتر و جام حذفی تنها 2 گل دریافت کرده اند و خط حمله این تیم هم با گذشت چند هفته شرایط متفاوتی را تجربه می کند تا جایی که آبی ها در 4 بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی موفق شده اند 13 گل به حریفانشان بزنند.

از همه این ها گذشته استقلال در هرپست بازیکنان با کیفیت زیادی دارد که حداقل در این بخش این موضوع را باید مدیون علیرضا منصوریان باشد، مربی که با خرید بازیکنان تاثیرگذار در تمام پست ها شرایطی را برای این تیم به وجود آورده که حتی غیبت چند بازیکن هم در روند کاری آبی ها تاثیرگذار نخواهد بود.

دروازه بان

سید حسینی از ابتدای فصل گذشته در کنار مهدی رحمتی حضور دارد و نکته مهم ماجرا است که امروز دروازه بان ذخیره روزهای اول به دروازه بان ثابت استقلال تبدیل شده است و حتی در آستانه ثبت رکورد تاریخی قرار گرفته است و می تواند رکوردار کلین شیت در تاریخ لیگ برتر شود.

دفاع وسط

استقلال در پست دفاع وسط 4 بازیکن آماده دارد. مجید حسینی، منتظری، روزبه چشمی و پادوانی در این پست بازی می کنند و اتفاق جالب این است که مجید حسینی جوان در این مدت آنقدر خوب کار کرده است که حتی منتظری را نیمکت نشین کرده است.

دفاع راست

وریا غفوری و خسرو حیدری دو بازیکن استقلال در پست دفاع راست هستند. هرچند وریا غفوری به مهره بدون جانشین در ترکیب استقلال تبدیل شده است ولی در صورتی که او نباشد خسرو حیدری هم بازیکن کاملی برای جانشینی او است.

دفاع چپ

منصوریان آرمین سهرابیان را در کنار زکی پور به عنوان دفاع چپ تیم در نظر گرفت اما از زمانی که شفر هدایت استقلال را برعهده گرفته نورافکن را هم به پست دفاع چپ برده تا این تیم نیازی در این پست حس نکند.

هافبک دفاعی

روزبه چشمی، امید ابراهیمی، فرشید باقری و امید نورافکن 4 بازیکنی هستند که قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را دارند و می توانند در ترکیب استقلال در این پست به میدان بروند.

وینگر

استقلال در حال حاضر در پست وینگر بازیکنان زیادی دارد، جابر انصاری، خسرو حیدری، مهدی قائدی، محسن کریمی، بهنام برزای وینگرهای استقلال که به جز این بازیکنان داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی هم در مقاطعی از فصل در پست وینگر به میدان رفته اند.

پشت مهاجم

استقلال در پست هافبک پشت مهاجم سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و شجاعیان را در اختیار دارد و به هیچ عنوان نیازی در این پست احساس نمی کند.

مهاجم

استقلال در پست مهاجم هدف هم علی قربانی و سجاد شهباززاده را در اختیار دارد و فقط در این پست است که شاید استقلال نیاز به یک مهاجم تمام کننده را حس کند.

هرچند منصوریان به دلایل مختلف در نتیجه گیری در استقلال ناکام بود اما  بی تردید او با تیمی که اول فصل بست استقلال را از جذب هرگونه بازیکن جدید بی نیاز کرده است و احتمالا آبی ها با جذب یک مهاجم هدف می توانند نقاط ضعف خود را به طور کامل برطرف کنند./ ورزش سه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید